AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg har en schæfer/malle mix, pelsen er mest schæferpels. Så til dere som har schæfer, hvilken kam/børste synts dere fungere best? Jeg har en slik som på bildet, men er ikke alle områder den klarer å ta skikkelig. Har hatt litt forskjellig kammer, men føler ikke jeg finner noen gode. Anonymkode: 47585...211
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Vil anbefale Equigroomer! Jeg brukte den på husky da (og katter), men den funker veldig godt på å fjerne løs pels uten å ødelegge/kutte det friske. Bladene kommer sjeldent helt ned til huden, så det er heller ingen fare for å irritere sensitiv hud. Den samler ikke opp pels i bladene, så du trenger ikke å stoppe for å fjerne før du fortsetter. Bare å børste i vei. Veldig kjekk å bruke utendørs slik at du ikke må tenke på å samle opp pelsen i etterkant. Jeg bruker den også til å fjerne pels fra sofa og seng, men det kommer an på stoffet. Anonymkode: 97deb...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil anbefale Equigroomer! Jeg brukte den på husky da (og katter), men den funker veldig godt på å fjerne løs pels uten å ødelegge/kutte det friske. Bladene kommer sjeldent helt ned til huden, så det er heller ingen fare for å irritere sensitiv hud. Den samler ikke opp pels i bladene, så du trenger ikke å stoppe for å fjerne før du fortsetter. Bare å børste i vei. Veldig kjekk å bruke utendørs slik at du ikke må tenke på å samle opp pelsen i etterkant. Jeg bruker den også til å fjerne pels fra sofa og seng, men det kommer an på stoffet. Anonymkode: 97deb...8ea Tusen takk for tips 🤩 da må jeg sjekke ut den! Ja ikke sant. Jeg står enten ute jeg også, ellers pleier jeg å børste den dagen jeg skal støvsuge. Bare tar bort de største dottene først😅😂 Så greit den funker på sofa også! Anonymkode: 47585...211 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tusen takk for tips 🤩 da må jeg sjekke ut den! Ja ikke sant. Jeg står enten ute jeg også, ellers pleier jeg å børste den dagen jeg skal støvsuge. Bare tar bort de største dottene først😅😂 Så greit den funker på sofa også! Anonymkode: 47585...211 Multifunksjonell liten greie!😁 Jeg kjøpte den forresten via House of Dogs. Jeg har ikke klart å finne noe lignende i fysiske dyrebutikker, men var heldigvis null problem med levering. Jeg pleier å bruke en vanlig karde for å samle opp løs pels etter å ha brukt equigroomer'en innendørs😂 Får panikk i kroppen når dyra vil rulle/gå rundt mens det ligger masse pels rundt dem, og de skal helst spise det opp også!😅 Håper du blir fornøyd dersom du kjøper en slik da! Jeg syns den er 100% verdt det Anonymkode: 97deb...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Multifunksjonell liten greie!😁 Jeg kjøpte den forresten via House of Dogs. Jeg har ikke klart å finne noe lignende i fysiske dyrebutikker, men var heldigvis null problem med levering. Jeg pleier å bruke en vanlig karde for å samle opp løs pels etter å ha brukt equigroomer'en innendørs😂 Får panikk i kroppen når dyra vil rulle/gå rundt mens det ligger masse pels rundt dem, og de skal helst spise det opp også!😅 Håper du blir fornøyd dersom du kjøper en slik da! Jeg syns den er 100% verdt det Anonymkode: 97deb...8ea Å da så. Da får jeg bestille der jeg også😊🤩 Ja ikke sant😂 schæfer mallen min skal også prøve å spise dottene som ligger rundt, mens min andre hun, han kunne ikke brydd seg mindre😂 Ja håper den vil funke bra her også🤩 Anonymkode: 47585...211 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Equigroomer er definert den beste børsten jeg har brukt! Kan brukes på både korthåra og langhåra hunder. Anonymkode: 96690...ea3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og denne Anonymkode: 184ec...f11 Tusen takk for tips🤩🥰 Anonymkode: 47585...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå