Gjest Gjesten Skrevet 14. mars 2006 #1 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har nå muligheten til å få et lengre vikariet gjennom en vikarbyrå. Problemet er at jeg har kontrakt med et annet vikarbyrå. Dette byrået har kun gitt meg noen få oppdrag og da på bare noen dagers varighet, så et lengre oppdrag frister veldig. Som nyutdannet, er jo målet mitt å komme ut i full stilling og ikke bare få noen tredagers jobber med ujevne mellomrom Jeg vet at man kan være ansatt flere steder (hoved- og bijobb), men har ikke vært borti denne problemstillingen ved vikarbyråer. Er det noen her som har jobbet for to eller flere vikarbyråer samtidig og som kan fortelle meg litt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #2 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har vel mulighet til å si nei til et oppdrag dersom du er i et annet oppdrag, selv om det er for et annet byrå? Før jeg fikk fast jobb var jeg registrert hos 3 forskjellige byråer (men fikk ikke jobb gjennom noen av dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har nå muligheten til å få et lengre vikariet gjennom en vikarbyrå. Problemet er at jeg har kontrakt med et annet vikarbyrå. Dette byrået har kun gitt meg noen få oppdrag og da på bare noen dagers varighet, så et lengre oppdrag frister veldig. Som nyutdannet, er jo målet mitt å komme ut i full stilling og ikke bare få noen tredagers jobber med ujevne mellomrom Jeg vet at man kan være ansatt flere steder (hoved- og bijobb), men har ikke vært borti denne problemstillingen ved vikarbyråer. Er det noen her som har jobbet for to eller flere vikarbyråer samtidig og som kan fortelle meg litt om det? ← Har jobbet for et vikarbyrå og vært vikar på gammeljobben min samtidig. Da var det først til mølla prinsippet, den som ringte meg først fikk booka meg, og ingen av dme ble sure for det, de begynte heller å ringe meg i god tid å gi meg bedre oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 14. mars 2006 #4 Del Skrevet 14. mars 2006 Takk for svar. Godt å høre hvordan andre har løst problemet. Jeg ønsker jo å jobbe så mye som mulig (opp til full stilling), så å være 100 % lojale til et firma som kun gir meg noen dagers jobb, har jeg ikke lyst til. Andre som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå