AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg har mye mer vondt enn jeg har hatt før graviditet. I tillegg blør jeg ekstremt mye. På 3 timer hadde jeg blødd gjennom både tampong og bind i natt. Dette skjedde to ganger i løpet av natta. Tidligere har jeg kun hatt vondt i magen men nå har jeg vondt i hele vaginal området. Er det slik at mensen bare blir vondere og verre etter barn? Anonymkode: 3861b...775
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april For min del har ikke mensen blitt veldig mye vondere etter å ha født barn, men jeg opplevde mye uregelmessighet de første 3-6 mnd, både når det gjaldt mengde, sykluslengde og smerter. Jeg pleier ikke ta smertestillende, men måtte det noen ganger de første gangene. Anonymkode: 0189f...9f3
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Jeg blør mer etter barn enn før barn. Etter nr 1 hadde jeg de to første menstruasjonene veldig vonde menssmerter, som om jeg fikk skikkelige rier på nytt, våknet om natten og måtte puste meg gjennom. etter nr 2 har jeg ikke menssmerter, men blør fortsatt mye mer enn hva jeg gjorde før. Jeg må opp og skifte tampong om natten (rød ob), det måtte jeg ikke før (da brukte jeg blå ob). Anonymkode: 9411b...b5a
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Jeg gjorde det første mens etter at jeg fikk barn nummer tre, det var rene blodbadet. Men så ble det vanlig. Anonymkode: 06e26...9de
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Å blø en hel bind på 3 timer er jo normalt. Har hatt det slik hver mnd x 5 dager de siste 26 år. Anonymkode: 28b40...77d
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å blø en hel bind på 3 timer er jo normalt. Har hatt det slik hver mnd x 5 dager de siste 26 år. Anonymkode: 28b40...77d Å blø gjennom både tampong og bind på 3 timer er mer enn normalen. Anonymkode: 9411b...b5a
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å blø en hel bind på 3 timer er jo normalt. Har hatt det slik hver mnd x 5 dager de siste 26 år. Anonymkode: 28b40...77d Det som er normalt for deg kan være unormalt for andre. Anonymkode: a692c...09b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Ja, jeg blødde så. mye at jeg måtte ha tena urinbleie på meg. Blødde ut en vanlig nattbind i løpet av 20-30 min. Ringte legekontoret og sekretæren der sa at dette var helt normalt, spesielt 1 og 2 mens etter fødsel. Anonymkode: 275bd...5e5
Frøken.stille Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Har også mer blødning og smerter da jeg fikk mens tilbake etter fødsel. Kan blø gjennom flere nattbind om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå