Gå til innhold

Det er så flaut. Hvis jeg legger til noen på snap så er det etter noen få snap på bestevenn lista!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så flaut. Da jeg for dem er en perifer «venn» på snap. Jeg har mindre venner på snap enn de åtte plassene på bestevenner. 

Anonymkode: 2b36f...326

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud hvem bryr seg. Det reflekterer vel heller positivt på deg som har et liv utenfor snap. 

Jeg aner ikke hvem andre har som bestevenn og ikke. Kunne ikke brydd meg mindre. 

Anonymkode: 73507...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten ingen venner på snap, for jeg gidder ikke å bli bombardert med intetsigende bilder og videoer fra kreti og pleti. 

Jeg tar det som et sunnhetstegn dersom folk bruker snap lite. 

Anonymkode: c21f5...a7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også tenkt at om jeg er bestevenn til noen etter fem meldinger så bruker den personen lite tid på snap. Er selv sånn også, tenker det bare er positivt!

Samme gjelder snapscore. Når jeg synes jeg har brukt det mye har jeg fortsatt bare 1/10 av andre - så da tenker jeg at de kan jo ikke gjøre noe annet enn å sitte inne i appen?

Anonymkode: f2498...6ff

Skrevet

Synes de som samler på streaks og snappvenner viser et usunt fokus. Jeg har ikke så mange på snap, men bruker det til å kommunisere med et par stk på daglig basis. 

Har aldri tenkt over tegn og symboler som måtte dukke opp, og oppdager at jeg har hatt streak med noen når Snapchat tilbyr meg p kjøpe den tilbake 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...