AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Hunnkatten min på 11 mnd ble borte i går og var ute hele natten. Nylig begynt å gå ute alene selv. Lang historie kort fortalt, hun kom inn igjen rundt klokka 6 i dag tidlig og puster unormalt. Hun er utmattet og orket ikke spise når hun kom inn, noe som er forståelig fordi hun er sliten og vil bare sove. Men hun puster veldig tungt og fort innimellom, lest flere steder at dette ikke er bra men det grunnes alltid med sykdom? Kan det være at hun puster tungt fordi hun er sliten eller kan det være noe annet som har skjedd over natta mens hun var ute i kulden? Hun "hoster" også bittelitt? Det var minusgrader i natt med mye vind og hun har ikke vært ute så lenge at hun er vandt med temperaturene osv enda. Burde jeg skaffe dyrlege time? Noen som har vært borti noe lignende? Jeg er veldig bekymra her Anonymkode: 1d898...146
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Ta kontakt med dyrlege for en undersøkelse Anonymkode: 46927...d3a
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Vært hos dyrlegen alt. Tok røntgen og det var en liten skygge på lungene men veterinæren var usikker på hva det kan være inntil videre. Hun har feber, men vi har fått både antibiotika og smertestillende. Hun kommer seg nok Hovedinnlegget tror jeg gikk i ren panikk egentlig, jeg hadde ringt dyrlegen uansett, tror bare jeg måtte få skrevet det en plass før jeg gjorde det hvis det gir mening?😅 TS Anonymkode: 1d898...146 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Høres ut som min katt. Han har hcm. Anonymkode: c10a6...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå