Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor lenge de har åpent? Jeg har hørt at de stenger ned for sommeren, så lurte på om noen vet om de har åpent i juni?

Jeg har blitt innkalt til time til utredning til mai. Tok det lang tid fra du var der første gangen, til du fikk ny time?

Endret av Krabba2k
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De stenger hele juli . Men har åpent i juni. Men avtal med de i god tid hvis du ønsker innsett i juni. Jeg fikk beskjed om at da må mens komme senest i slutten av mai pga kapasitet. 

Anonymkode: a2837...add

• Liker 1
Skrevet

Ok skjønner, takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

De stenger 3. juli og åpner engang ila første uken i august. Seneste dagen for innsett er 3. juli :) 

Anonymkode: 0c370...f21

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er bingo om du får riktig behandling og vurdering i porsgrunn. Virker ikke helt som de vet hva de driver med - ihvertfall ikke Erling.

Anonymkode: d7fef...967

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er bingo om du får riktig behandling og vurdering i porsgrunn. Virker ikke helt som de vet hva de driver med - ihvertfall ikke Erling.

Kan du utdype dette?

Har du opplevd at de har gjort noe feil?

Har selv hatt 6 innsett i Porsgrunn uten å lykkes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser veldig på noe de har gjort i Porsgrunn i lik behandling nå. Jeg har blastocytter på frys. Ved forrige innsett satte de inn 1 egg på 6 dpo. Ved dette innsettet satte de inn på 4 dpo. Jeg trodde blasto skulle settes inn på dag 5 jeg?? Ingen av de ble vellykket btw. Hatt 4 innsett nå uten å lykkes. 

AnonymBruker
Skrevet
Skogsjente skrev (21 timer siden):

Kan du utdype dette?

Har du opplevd at de har gjort noe feil?

Har selv hatt 6 innsett i Porsgrunn uten å lykkes.

Det er jo veldig mange som lykkes, og jeg selv har lyktes. Men for meg virker det som de pøser på med mest mulig medisin for mest mulig egg i håp om mange fryseforsøk. Det er godt mulig at forskningen stemmer med at det er større sjangse for å lykkes med fryseforsøk, men de glemmer litt det psykiske aspektet ved å være i en ivf behandling. Man gleder seg gjerne til å komme igang, men man vil jo bare komme i gang for å bli ferdig å få en termindato å glede seg til.

Flere rundt meg har blitt overstimulert på grunn av alt for mye medisiner, og de har endt opp med flere fryseforsøk uten at dette har ført noen vei. Det er bare veldig trist. Men om det faller inn under kategorien feil vet jeg ikke om jeg vil si. Men at de alltid tar de beste valgene for «pasientene» sine vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg stusser veldig på noe de har gjort i Porsgrunn i lik behandling nå. Jeg har blastocytter på frys. Ved forrige innsett satte de inn 1 egg på 6 dpo. Ved dette innsettet satte de inn på 4 dpo. Jeg trodde blasto skulle settes inn på dag 5 jeg?? Ingen av de ble vellykket btw. Hatt 4 innsett nå uten å lykkes. 

Det tror jeg faktisk ikke har noe å si. Det kommer ann på tykkelsen på slimhinnen din 🙂 Håper du lykkes snart!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Noen som vet datoene for sommerstengt i år? 

AnonymBruker
Skrevet
Eris skrev (3 timer siden):

Noen som vet datoene for sommerstengt i år? 

Det står jo rett over her..? 

Anonymkode: 88d2f...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...