AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg er lav og tjukk (bmi over 30) med tjukke bein med dvask hud og rund mage/ikke markert midje. Hvilken type skjørt kan jeg kle best? Føler lange skjørt får meg til å se ut som ei lita budeie, mens korte skjørt viser for mye av de stygge bena. Har ikke fin rompe (flat og bred), så tror ikke jeg kler trange skjørt, da står magen ut dobbelt så mye som rompa. Håper noen har tips. Anonymkode: ecef7...5b9
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Det viktigste er vel stoffet og snittet. Du trenger noe som "faller" pent, kanskje litt drapert over magen. Det er ofte lettere å finne kjoler enn skjørt. Anonymkode: 5a5d9...985 1
Linnea1 Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april A-line skjørt med strikk i livet.Putt bluse/topp litt ned i strikken foran på skjørtet,det skaper en illusjon av lengre kropp.Finnes en del satengskjørt som henger pent på kroppen. Hev hodet,på med leppestiften,så er du klar🥰 7 2
Måneskinn Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Enig i det @Linnea1 sier Er selv ganske røslig over fronten, og det å finne skjørt er ikke lett. Før i tida hadde H&M noen fantastiske skjørt i sin basic collection med vaffelsøm/smock i livet og litt tykt bomullsstoff. Har et par av de skjørtene enda og det er så irriterende at de ikke har dem lenger! De sitter fint, flatterende og perfekt lengde til knærne (perfekt for meg som er 168 høy) Har funnet noen fine på Zalando, så du kan kikke der, anbefaler f.eks Even&Odd, Anna Field curvy, de har mye bra.
Kvist Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Uansett hvordan skjørt du velger. Finn et passende underskjørt. Det glatter ut, gjør at stoffet faller penere rundt deg, og det åpner muligheter for tynnere stoffer også for oss som ikke trives med gjennomsiktige plagg. Og de siste årene har det skjedd ting med stoffkvaliteten, MYE mer behagelige stoffer nå. De knitrete plast-aktige stoffene er byttet med myke, glatte og kjølende stoffer som faktisk puster. Sikkert fortsatt laget av plast, men kjennes i hvertfall bedre ut. Verdt å bruke penger på ett lyst og ett mørkt i lengder som passer til skjørtene du liker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå