Gå til innhold

Bonger til baren....

Fremhevede innlegg

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Herregud!! Er det brudeparets dag eller gjestenes fyllekalas som er i fokus her? Synes ideen med bonger er lur.

Så var det dette med en mellomting igjen da

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Kjære Gjest!

Du tilegger meg meninger jeg aldri har hatt (eks:hvor grusomt jeg syns ditt og datt er), og repeterer deg selv gang på gang(og så sier du at jeg gjør det fordi jeg kommer med argumenter). Ja, jeg blir provosert når du skriver "du er dum, dette har du heller ikke peiling på"osv.,  da dette er personangrep, ikke debattering.

Jeg ser ingen argumenter fra deg "gjest"! Det hadde vært fint om du kunne kopiert dine innlegg i en tråd, slik at vi kan se dine argument, hvis du har noen...

Det er mange ting som har blitt nevnt her inne som mulige årsaker til bonger, men du har hengt deg opp i ett.

Nå må vi forsøke å ikke spore helt av her. Mener du virkelig helt seriøst at jeg skal bruke tid på å gå gjennom hele tråden på nytt, sitere hva jeg mener er relevant for spørsmålet, for så å lime dem inn i et nytt innlegg for deg?

Det du skrev på ris og ros har du jo selv slettet, så da kan jeg ikke vise deg det på nytt.

Tilgi meg igjen, men jeg mener dette begynner å bli mer enn dumt. Hvis du ikke har forstått mine argumtener til nå i tråden, så har jeg ikke noe håp om at du vil gjøre det om jeg siterer aldri så mye.

Gjest Gjest
Skrevet
Så var det dette med en mellomting igjen da

Jepp, og det finnes visst ikke her - som ejg har forsøkt å si de siste sidene.

Skrevet (endret)

Dette skrev jeg.......:Slutt å skylde på at dere er redd for fyll!

Om det er det att du ikke vil spandere mer en 3 drinker på gjesten, så innrøm ihvertfall att det er pengene det står på!!

Om du ber folk som drikker seg sanseløse dritings, kommer de til å gjøre det uansett.

Hvorfor tror du lommelerka ble oppfunnet??

Så ikke skyld på ar du vil ha kontroll over gjestenes alkoholinntak...

Ehh.... bedre att de drikker seg drita på dårlig hjemmebrendt...

Spørsmålet er vel egentlig om det er vertskapets plikt å servere så mye alkohol at gjestene blir dritings og om de ikke tar godt nok vare på gjestene om de ikke har fri bar. Jeg vil anta at selv kongen setter opp budsjetter og ser ikke på det som en grunn til ikke å holde fest! De som ikke gjør det vil jeg tro har dårlig oversikt over økonomien sin. Det å ha litt kontroll med pengebruken tror jeg er veldig lurt. Kansje finnes det mennesker her som ikke har like god økonomi som deg! Synes egentlig det er ganske frekt å påstå at dem ikke tar seg godt nok av gjestene sine ene og alene på grunn av at det ikke er fri bar! Er alkohol og penger alt du har å glede deg over i livet ditt?

Leser du innleggene før du svarer og siterer??? :overrasket:

innlegget handler om at om en vil ha bonger, så innrøm at det er pengene det dreier seg om.....

Du kan uansett ikke kontrolere alkohol inntaket til voksene mennesker......

Har ikke dømt noen som skal ha bonger, men syntes det er dumt at hovedargumentet til noen er å unngå at gjestene drikker seg sanseløse.

Så om du ønsker å bli tatt seriøst, er det fint om du i fremtiden leser innlegget før du svarer...

Endret av monikabrx
Gjest Gjest
Skrevet
Så om du ønsker å bli tatt seriøst, er det fint om du i fremtiden leser innlegget før du svarer...

Jeg tror rett og slett det ikke er noe ønske om å diskutere her, men kun å forsvare egne velg eller muligens også provosere.
Skrevet
Hvis du ikke har forstått mine argumtener til nå i tråden, så har jeg ikke noe håp om at du vil gjøre det om jeg siterer aldri så mye.

Oioioi...

Det at hun motsier deg er ikke ensbetydende med at hun ikke forstår argumentene dine. Hvis du er den samme gjesten som gjentar hele tiden at folk må lese tråden før de svarer så bør du kanskje ta ditt eget råd...

Denne tråden ble bare tull nå, men jeg tror at hvis man slutter å flisespikke og være hissige på hverandre så ser man at vi stort sett er enige.

1: Bonger er en grei måte å spare på eller å kontrollere utgiftene på i et budsjett-bryllup.

2: Dersom man velger alt det dyreste ellers bør man ikke be gjestene om å betale, men heller fire litt på andre utgifter først.

3: Ditt bryllup = ditt valg!

Man kan dra disse påstandene til det ekstreme i begge ender, men det blir vi ikke mye klokere av og det skaper bare uhygge når vi hisser oss opp på denne måten.

Skrevet
Denne tråden ble bare tull nå, men jeg tror at hvis man slutter å flisespikke og være hissige på hverandre så ser man at vi stort sett er enige.

1: Bonger er en grei måte å spare på eller å kontrollere utgiftene på i et budsjett-bryllup.

2: Dersom man velger alt det dyreste ellers bør man ikke be gjestene om å betale, men heller fire litt på andre utgifter først.

Man kan dra disse påstandene til det ekstreme i begge ender, men det blir vi ikke mye klokere av og det skaper bare uhygge når vi hisser oss opp på denne måten.

Godt oppsummert.

Enig med du! :klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Oioioi...

Det at hun motsier deg er ikke ensbetydende med at hun ikke forstår argumentene dine. Hvis du er den samme gjesten som gjentar hele tiden at folk må lese tråden før de svarer så bør du kanskje ta ditt eget råd...

Ser du noen som helst grunn til at jeg skal svare på det samme spørsmålet fra henne gang etter gang? Vel, jeg gjør ikke det - og synes derfor ikke det er noen vits i å bruke mer tid på det. Det har ikke noe med å ikke tåle uenighet å gjøre.

Så interessant å se at vi nåe er enige. ;)

Og det uten et for om drita gjester til og med.

Skrevet (endret)

Nå er denne tråden så langt utenfor tema at det ikke er noe poeng i å fortsette den på dette grunnlaget.

Start gjerne en ny, men prøv da å holde dere unna personangrepene.

Misty (mod)

Endret av Misty
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...