AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden En lytt blokk hvor du hører naboer hver dag? Anonymkode: 55ed6...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En lytt blokk hvor du hører naboer hver dag? Anonymkode: 55ed6...aed Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ja, jeg trives i blokk. Hører naboer daglig, men ikke i problematisk grad. De over høres best, men er ganske stille. Femåringen over gangen er et troll og hyler i trappeoppgangen daglig. Hun under meg tror jeg jobber med å bli både usynlig og uhørbar. Noen i nabooppgangen har av og til fest med veldig rar musikk, men aldri sent. ... det er rett og slett ikke veldig merkbart, selv om lydene er der. Anonymkode: 9930a...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det er jo vanskelig å si uten å ha bodd der, men jeg har ikke flyttet i blokk nettopp fordi det ikke frister. Har venninner som bor i blokk og kjenner når jeg er hos de at sånn her vil jeg ikke bo. Jeg liker egen hage og ha bestemmelsesrett over mine umiddelbare omgivelser. Kan strekke meg til en tomannsbolig. Anonymkode: e26bb...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg bor i en liten leilighet i blokk i Oslo, fordi det var det jeg hadde råd til når jeg skulle kjøpe. Jeg hører i blant naboene, men det går helt fint. Hører dem ikke godt. Nå har boligprisene økt mye, og jeg vil kunne kjøpe meg hus utenfor Oslo og bli mer eller minre gjeldsfri. Så det er verdt å høre litt til naboene for. Anonymkode: 07356...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå