Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haldisbaldis
Skrevet

Jeg og noen venninner skal flytte sammen i kollektiv og ser etter leilighet. Vi har vært på vår første visning i dag og ble litt nyforelsket i stedet. Problemet er at innlegget av leiligheten på Finn er nå markert som «utleid». Den er fortsatt tilgjengelig på Finn, men betyr dette at de har valgt leier eller er det bare et tegn på at de er i prosessen av å velge leier. Er det fortsatt håp!!!! Hjelp!!! Kanskje litt dumt spørsmål, men de finnes ikke eller hva:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utleier tror ihvertfall at han har funnet en leietaker. Det er jo tilfeller det ikke blir likevel. 

Realistisk ville jeg fortsette å lete etter sted å leie. 

Skrevet

Når det står «Utleid» eller «Solgt» er det fordi annonsen har vært der en stund, så fikk de solgt/leid den ut. Pleier å være oppe i 1-2 dager før disse forsvinner. Hvis den har vært «utleid» i flere dager, så er det jo et håp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er den utleid.

Har dere lagret en annonse får dere fremdeles tilgang til annonsen selv om den markeres som utleid/solgt, men den er ikke mulig å søke opp for andre.

Anonymkode: 4cb40...814

AnonymBruker
Skrevet

Da er den jo, som statusen tilsier, utleid. 

Det er dessverre ofte slik at man forelsker seg i boliger man ikke er heldige nok til å få flytte inn i. Skuffelsen er ekstra stor første gangen det skjer, så jeg forstår dere godt. Dere hadde vel sikkert begynt å forestille dere å bo der og hele pakka, men dere må nok fortsette letingen. .

Anonymkode: 35c9a...143

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...