AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Selger sa at kjøleskapet var som ny og hadde kun stått i butikk, men var helt fint. Beskrivelsen på elkjøp var også: brukt-som ny. Da kjøleskapet kom hadde det en dyp bulk på siden og var skittent. Jeg synes det var rart siden beskrivelsen var "som ny". Trodde det betydde uten skader. Siden jeg vet at de også har en outlet kategori som er "brukt med skade". Anonymkode: 77361...863 1
Vegglampe Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selger sa at kjøleskapet var som ny og hadde kun stått i butikk, men var helt fint. Beskrivelsen på elkjøp var også: brukt-som ny. Da kjøleskapet kom hadde det en dyp bulk på siden og var skittent. Jeg synes det var rart siden beskrivelsen var "som ny". Trodde det betydde uten skader. Siden jeg vet at de også har en outlet kategori som er "brukt med skade". Anonymkode: 77361...863 Jeg hadde forventet at det var som nytt. Ingen store bulker eller merker. Men små bruksmerker som små riper fordi noen har åpnet og lukket det er akseptabelt. Men dyp bulk hadde jeg ikke akseptert. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Jeg har kjøpt "som ny" i outlet, og fått produkt med bulk. Da klaget jeg og fikk ytterligere avslag, siden det ikke var oppgitt i salgsinformasjonen at varen hadde bulk (skade). Vi har også fått helt nytt produkt som hadde bulk. (Ikke fra outlet.) Da klaget vi også, og fikk avslag på varen. Jeg tenker det er viktig å få det registrert uansett, og få en bekreftelse på at skaden ikke skal påvirke funksjon. Da har du mye bedre sak om det skulle vise seg at skaden ga dårligere levetid eller dårligere funksjon på lenger sikt. For du kan visse at produktet var solgt med skaden, og at den ikke er forårsaket av deg senere. Anonymkode: 05322...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Det skal ikke være bulk på om den selges "brukt- som ny". mamma kjøpte oppvaskmaskin som hadde vært utstillingsmodell. Den hadde atså aldri kjørt, men bar preg av slitasje i åpne/lukke-funksjon, og slitasje på hjul og de forskjellige delene som "knekkes" på plass inni der. Anonymkode: 7ea6e...0f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå