Gå til innhold

Får utekatten sove i sengen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min pus er utekatt og får flåttkur som også virker mot fuglelopper, og jeg børster han alltid når han kommer inn om kvelden.

Vanligvis sover han på eget teppe i sofaen, men innimellom går han og legger seg oppå dynen min når han kommer inn om kvelden, og jeg har ikke hjerte til å løfte han bort, for han sover så tungt.

Hygienisk er det ikke, men han er så søt der han ligger.

Anonymkode: 66912...8f7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, blir stengt inne på badet om kvelden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. De har lite pels og gidder bare være ute når det er over 12 grader. Har funnet flått på dem to ganger på tre år eller noe. 

Anonymkode: 53936...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min får fordi han er så digg å sove med. Men han dro inn både fuglelopper og jord for noen netter siden til tross for de dråpene i nakken som motvirker flått og lopper…  Men vil ikke stenge han ute, jeg sover og bedre med han. Får gi han en ny kur

Anonymkode: a6ea2...89f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. De er en del av familien. Grøsser av folk som stenger dyrene sine inne på små rom på natta. Men det er sikkert de samme som stenger ungene inne på rommet så de ikke skal forstyrre foreldre på natta. 

Anonymkode: d4295...2bc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt. Men gleder meg virkelig ikke til sommersesongen, da hun drar inn masse flått.

Anonymkode: c5aad...915

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Kattene har ikke tilgang til soverommene :)

(Er glad i de likevel altså men prøver å unngå flått og kattesand i sengene:p )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, selvsagt. Men gleder meg virkelig ikke til sommersesongen, da hun drar inn masse flått.

Anonymkode: c5aad...915

Gir du ikke katten din flåttmedisin?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Min får fordi han er så digg å sove med. Men han dro inn både fuglelopper og jord for noen netter siden til tross for de dråpene i nakken som motvirker flått og lopper…  Men vil ikke stenge han ute, jeg sover og bedre med han. Får gi han en ny kur

Anonymkode: a6ea2...89f

Hvordan ser en fugleloppe ut?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan ser en fugleloppe ut?

Ts

Du ser den ikke.

Du klør av den.

Anonymkode: 1791b...552

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du ser den ikke.

Du klør av den.

Anonymkode: 1791b...552

Hvordan får man bort en fugleloppe?

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Ingen dyr i min seng. Jeg bor i nord og har ingen flått her, men kattene får uansett ikke være i senga. 

Anonymkode: af0fb...64b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han har tilgang til resten av huset, men på soverommene får han ikke være. 

Anonymkode: 9faa4...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Katta får sove der hun vil. Kun tenåringen som har romdøra si stengt om natta. Nå har jeg faktisk reiseburet, det myke, i hjørnet nede ved beina på senga mi for jeg fjerna overmadrassen som katta låg på før. Har ei stor seng, så plass til oss alle der.

Katta har mange liggeplasser her i huset, dronningen som hun er. 

Anonymkode: c0945...f88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det får han, men han er dessverre sjelden interessert i å sove der.

Anonymkode: 7eb3c...77d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Katten her får ikke lov til å sove i sengen, neida - Ho FORLANGER å sove i sengen. 

Jeg får aller nådigest lov til å sove der også, om jeg ikke snorker for mye. 

Anonymkode: c3b52...0b6

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mann (av og til barn) og 2 hunder.. Det er fullt i sengen hver natt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Usj nei, katta får ikke være inne på natta, den har hus ute med varme og mat, den får komme inn på ettermiddagen, får litt kos og mat og blir kasta ut på kvelden, de er natt dyr, vi mennesker tror vi må gi de omsorg på dagen, så legge ut videoer om katter som bråker på natta, de som gjør det er nok mindre glad i dyret enn de som lar katten følge sin rytme, lopper blir ikke drept av flåttkur, å katter knasker mus å fugler så nei det vil jeg ikke ha i senga eller møblene mine.. ja kattene får ikke ligge i møblene, de ligger på gulvet eller så ryker de ut

Anonymkode: 743ce...7ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Usj nei, katta får ikke være inne på natta, den har hus ute med varme og mat, den får komme inn på ettermiddagen, får litt kos og mat og blir kasta ut på kvelden, de er natt dyr, vi mennesker tror vi må gi de omsorg på dagen, så legge ut videoer om katter som bråker på natta, de som gjør det er nok mindre glad i dyret enn de som lar katten følge sin rytme, lopper blir ikke drept av flåttkur, å katter knasker mus å fugler så nei det vil jeg ikke ha i senga eller møblene mine.. ja kattene får ikke ligge i møblene, de ligger på gulvet eller så ryker de ut

Anonymkode: 743ce...7ef

Helt enig. Er vokst opp med katter hjemme. De var ute hele nettene så kom de og skrapte på døren om morgenen og ville inn. Da kom de inn og sov helt til kvelden igjen ... så ut. 

Anonymkode: 18b04...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør de ikke.  De har tilgang på resten av huset, men på soverommene får de ikke være. 

Anonymkode: 49371...f15

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...