Gå til innhold

Jeg er 36 år gammel men ser ut som 48 år …

Anonym941

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig langt og «dratt» ansikt som ser ut som at jeg er mye eldre enn jeg er, dette sliter på selvtilliten min. Det henger nedover og jeg har i tillegg en stor «skinn lapp» i halsen som gjør at jeg ser så gammel ut. Er litt redd for å ta en drastisk kirurgisk operasjon men er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre av f eks behandling ? Er bare 36 år gammel men jeg ser faktisk ut som 48 år 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jevnlig Gua Sha massasje selv, med Castorolje. E.vitaminolje eller Castorolje og Nivea Creme hver kveld. Thank me later ♥️

Anonymkode: 4c9c4...a05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jevnlig Gua Sha massasje selv, med Castorolje. E.vitaminolje eller Castorolje og Nivea Creme hver kveld. Thank me later ♥️

Come on!

Anonymkode: 6e765...365

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan mener du dette skal fikse hengehud? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke facelift? Forstår at det er dyrt, men hvis det virkelig er så ille som du mener, så kan det jo vurderes. En konsultasjon koster litt, men ikke krise-mye. Har ingen erfaring med facelift selv, men tok øyelokk for noen år siden. 

Anonymkode: 61b21...137

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for tips :) ikke hørt om men. Fungerer dette på deg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fascinerende spesifikt aldersanslag - hva gjør at du ser ut som 48 heller enn 47 eller 49...? Jeg synes det er vanskelig å gjette alder på folk på 30+ og bommer stadig grovt i begge retninger, så jeg tror du overtenker dette (og at du overvurderer betydningen av det). Jobb heller med selvbildet ditt - en selvsikker mann som ser litt eldre ut enn han er vil være mer attraktiv for de fleste enn en usikker og utseendefokusert mann med glatt hud.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke bare er veldig selvkritisk? Tror for øvrig ikke diverse kremer og oljer kan gjøre så mye med formen på ansiktet, liksom. Men hva med frisyren? Et langt ansikt kan jo kamufleres en del med pannelugg

Anonymkode: e24a8...2d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke facelift? Forstår at det er dyrt, men hvis det virkelig er så ille som du mener, så kan det jo vurderes. En konsultasjon koster litt, men ikke krise-mye. Har ingen erfaring med facelift selv, men tok øyelokk for noen år siden. 

Anonymkode: 61b21...137

Takk for svar :) jo jeg tenker at jeg kan vurdere det hvis det ikke er noe annet man Jan gjøre. Er bare rett å slett litt skremmende synes jeg he he 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym941 skrev (15 minutter siden):

Jeg har et veldig langt og «dratt» ansikt som ser ut som at jeg er mye eldre enn jeg er, dette sliter på selvtilliten min. Det henger nedover og jeg har i tillegg en stor «skinn lapp» i halsen som gjør at jeg ser så gammel ut. Er litt redd for å ta en drastisk kirurgisk operasjon men er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre av f eks behandling ? Er bare 36 år gammel men jeg ser faktisk ut som 48 år 

Hvem har sagt at du ser ut som du er 48?

Vi eldes forskjellig, men jeg er ganske sikker på at de som faktisk bryr seg om deg ikke ser verken skinnlapp eller et dratt ansikt.

Jeg ser veldig gammel og dratt ut når jeg speiler meg om morgenen, med resting bitch face og grell belysning. Men jeg ser også at når jeg smiler genuint ser jeg betydelig bedre ut.

Drikk nok vann, kom deg ut i frisk luft. Bruk naturlige oljer til huden, og husk solkrem.

Anonymkode: 331e8...2f2

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (4 minutter siden):

Fascinerende spesifikt aldersanslag - hva gjør at du ser ut som 48 heller enn 47 eller 49...? Jeg synes det er vanskelig å gjette alder på folk på 30+ og bommer stadig grovt i begge retninger, så jeg tror du overtenker dette (og at du overvurderer betydningen av det). Jobb heller med selvbildet ditt - en selvsikker mann som ser litt eldre ut enn han er vil være mer attraktiv for de fleste enn en usikker og utseendefokusert mann med glatt hud.

Fordi jeg føler at jeg ser nærmere 50 ut men ikke fullt 50 …. Derfor 48 

vel det er litt annerledes for menn vil jeg nå si :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sikker på at du ikke bare er veldig selvkritisk? Tror for øvrig ikke diverse kremer og oljer kan gjøre så mye med formen på ansiktet, liksom. Men hva med frisyren? Et langt ansikt kan jo kamufleres en del med pannelugg

Anonymkode: e24a8...2d1

Nei jeg er virkelig ikke det. Folk blir sjokkert når jeg sier at jeg er 36, det ser jeg så godt selv om de ikke direkte sier det. 
tusen takk for godt tips med panneluggen :) det har jeg ikke tenkt på 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym941 skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg føler at jeg ser nærmere 50 ut men ikke fullt 50 …. Derfor 48 

vel det er litt annerledes for menn vil jeg nå si :( 

Det er akkurat det samme for menn.

Jeg er 50, og ser likedan (-ish) ut som da jeg var 48.

Anonymkode: 331e8...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (2 minutter siden):

Anbefaler ZIIP (mikrostrøm- og nanostrømteknologi) som løfter opp ansiktet uten kirurgi.

Takk :) har du prøvd dette selv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym941 skrev (22 minutter siden):

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle. Når du er 36 er du uansett såpass gammel at imponerende godt utseende er en historisk plett i ditt liv.

Det er veldig få mennesker som er oppriktig pene. Og av de få er det enda færre som forblir pene etter 30, 40 etc. Ja, en del mennesker tror de er pene som eldre. En del mennesker tror de kan bevare «penhet» ved å operere ansiktet. Men det er bare noe de har valgt å innbille seg (og dem om det, å leve i en fantasi er veldig lov så lenge det ikke skader andre).

Men, uansett. 99% av verdens befolkning er, det meste av sitt liv, ikke pene. Det påvirker kun dem med psykisk uhelse. Ta tak i din psykiske uhelse, og la utseende ditt være som det er. (Som sikkert er «helt normalt», altså. Folk flest på 36 er virkelig ikke pene. Du sammenligner deg trolig med kjendiser etter 5 lag profesjonell sminke, redigering og tunge filter på some)

Anonymkode: 72901...176

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle. Når du er 36 er du uansett såpass gammel at imponerende godt utseende er en historisk plett i ditt liv.

Det er veldig få mennesker som er oppriktig pene. Og av de få er det enda færre som forblir pene etter 30, 40 etc. Ja, en del mennesker tror de er pene som eldre. En del mennesker tror de kan bevare «penhet» ved å operere ansiktet. Men det er bare noe de har valgt å innbille seg (og dem om det, å leve i en fantasi er veldig lov så lenge det ikke skader andre).

Men, uansett. 99% av verdens befolkning er, det meste av sitt liv, ikke pene. Det påvirker kun dem med psykisk uhelse. Ta tak i din psykiske uhelse, og la utseende ditt være som det er. (Som sikkert er «helt normalt», altså. Folk flest på 36 er virkelig ikke pene. Du sammenligner deg trolig med kjendiser etter 5 lag profesjonell sminke, redigering og tunge filter på some)

Anonymkode: 72901...176

For et drøyt innlegg 

folk flest er ikke pene når de er 36 år?? Det er det verste jeg har hørt på lenge 

hvorfor sier du det ? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som om jeg er 15 år eldre enn det jeg er. Plager meg

Anonymkode: 9e063...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremer og olje som påstår å rette opp i "løse" kinn er bare humbug. De kan ikke gjøre at huden trekker seg sammen. Noe hud kan trekke seg sammen naturlig, men det gjelder nok ikke i ditt tilfelle. Det høres ut som den eneste måten å fikse slikt på er gjennom kirugi, men all kirugi er risikofylt, så det er ikke en løsning jeg vil anbefale.

Anonymkode: d4f27...047

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ut som om jeg er 15 år eldre enn det jeg er. Plager meg

Anonymkode: 9e063...27e

Hvor gammel er du? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...