AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Hei, er redd det går mot skilsmisse, og etter en del overveielse er jeg redd jeg må være den generøse og gi ektefellen katten, mens jeg tar hunden, selv om å skilles fra katten er det som nesten gjør mest vondt akkurat nå. Men jeg vil gjerne lage en bindende avtale om at jeg overtar katten skulle ektefelle/eks ikke klare å ta vare på han/falle fra etc., og også ha et slags ikke samvær - det tror jeg blir vanskelig i praksis - men rett på å møte pus en gang i halvåret eller slik. Er det noen som har vært i en slik situasjon og faktisk lagd en lignende avtale som vil dele litt? Pus er en innekatt, og jeg heller mot å la nåværende kjæresten få han skulle vi ryke fordi hen rett og slett er veldig alene i livet akkurat nå, og en innekatt kommer hen til å ta godt vare på. Anonymkode: 40c0a...974
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Ikke vært i samme situasjon, men hvis dere blir boende i nærheten av hverandre, hva med å ha katten av og til? Anonymkode: ed10d...7f6 1
Meowmere Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Katter har som regel valgt seg en person i husstanden. Hvem i husstanden har katten valgt? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Å ''dele'' på katten eller å ''ha den av og til'' er ikke så lurt. Det er enklere med hunden fordi den vil bare være der dere er uansett, men katter er mer selvstendige og trenger å slå seg til ro et sted, de kan ikke være kasteball resten av livet bare fordi dere har skilt dere... Det funker ikke at dere skal ha den annen hver uke for eksempel, det er rent dårlig gjort med konstant flytting på pus. Anonymkode: 71c7f...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå