AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:05 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:05 Mann som fyller snart 43 år. Jeg har mistet alt håret mitt og begynner å få rynker under øynene. Jeg er ikke heldig med utseendet og av 10 damer, så vil nok kun 2-3 like meg(av erfaring). Men hva hvis jeg begynner å trene og ser mer fit ut? Kan det hjelpe på med å komme meg ut av singellivet? Anonymkode: 44f1f...68a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:08 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:08 Selvtillit og utstråling er veldig undervurdert, hvis det å trene gjør at du får bedre selvtillit så kjør på. Anonymkode: ee14d...0e5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:09 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvtillit og utstråling er veldig undervurdert, hvis det å trene gjør at du får bedre selvtillit så kjør på. Anonymkode: ee14d...0e5 Men du burde også begynne med å ta vare på huden din. Anonymkode: ee14d...0e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:13 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mann som fyller snart 43 år. Jeg har mistet alt håret mitt og begynner å få rynker under øynene. Jeg er ikke heldig med utseendet og av 10 damer, så vil nok kun 2-3 like meg(av erfaring). Men hva hvis jeg begynner å trene og ser mer fit ut? Kan det hjelpe på med å komme meg ut av singellivet? Anonymkode: 44f1f...68a Det som kan hjelpe er hvis du går fra overvektig til normalvektig, eller fra utrent til normalt trent, men utover det vil det nok ha minimal effekt. Noen foretrekker lett overvekt også. Hvis du blir likt av 2 av 10 damer så er det allerede en helt sinnsyk mengde, så skjønner ikke hva du stresser med der. Anonymkode: 8121d...d64 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:14 Det kan hjelpe at det synes at du tar vare på deg selv ja (normal renslighet, hudpleie, klær du kler og trent og sunn kropp). Men glem ikke å være hyggelig, morsom og grei da - det kommer du lengst med Anonymkode: daf58...dbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:14 Utstråling og god personlighet er viktigere enn en fin kropp og pent ansikt. Anonymkode: a46a3...a36 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet torsdag kl 20:15 #7 Del Skrevet torsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mann som fyller snart 43 år. Jeg har mistet alt håret mitt og begynner å få rynker under øynene. Jeg er ikke heldig med utseendet og av 10 damer, så vil nok kun 2-3 like meg(av erfaring). Men hva hvis jeg begynner å trene og ser mer fit ut? Kan det hjelpe på med å komme meg ut av singellivet? Anonymkode: 44f1f...68a Absolutt💪👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:17 #8 Del Skrevet torsdag kl 20:17 2-3 av 10 damer liker deg allerede, og det er ikke nok? Hvis 20-30 % damer liker deg slik du er nå, så burde det være nok til å komme deg ut av singellivet. Da er det neppe utseende/trening som er utløsende faktor for at du forblir singel. Anonymkode: d7410...1bf 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #9 Del Skrevet torsdag kl 20:21 Begynner å få rynker i en alder av 43? Det er jo ikke ille i det hele tatt. Hvis jeg bare skal gå for utseende, så dras jeg mer mot en fin kropp enn et fint ansikt. Det går selvfølgelig en grense, direkte stygg er litt vanskelig å falle for, men jeg kan fint bli interessert i en med et helt vanlig, kjedelig utseendet i fjeset, hvis kroppen skiller seg positivt ut. Anonymkode: 045db...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #10 Del Skrevet torsdag kl 20:22 Hva skal du med alle disse damene? Anonymkode: db8d9...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #11 Del Skrevet torsdag kl 20:22 5/10 på trolletråd-skalaen. You can do better. Anonymkode: 2fccb...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:23 #12 Del Skrevet torsdag kl 20:23 Overskriften din fordrer at et «ansikt som eldes» er negativt. For meg er det overhode ikke tilfellet. Et ansikt som bærer preg av et levd liv er rett og slett maskulint og sexy☺️ Anonymkode: 53004...23a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:24 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overskriften din fordrer at et «ansikt som eldes» er negativt. For meg er det overhode ikke tilfellet. Et ansikt som bærer preg av et levd liv er rett og slett maskulint og sexy☺️ Anonymkode: 53004...23a Veldig enig med deg. Anonymkode: 1cd6b...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:27 #14 Del Skrevet torsdag kl 20:27 Kan ikke svare for andre, men jeg (35) liker eldre menn og menn som har litt rynker!! Gjerne litt skjegg åsså men ikke bart. Bare du har normal vekt er det mer enn nok for meg. Jeg selv er ikke veltrent men heller ikke tykk så er helt vanlig kan man si men menn liker meg Merker at flere og flere menn har blitt som oss damer som kverner på mye rart og det er ikke rart i dette samfunnet som utvikler seg helt feil vei. Når noen nevner huden så skjønner ikke jeg greia … Hvis man ikke er så uheldig å ha store byller i hele ansiktet samt 4 dobbelt haker så er det ikke sånn at jeg går å studerer huden på mannfolk. Min mamma har atopisk eksem og hun har noen ganger sett ut som en kjøttkake i ansiktet men mannfolk faller som fluer fordi hun har en ekstrem sjarm og er bare fin å se på totalt sett.. vær fornøyd og heller tren litt for selvtilliten sin skyld for den er viktigst skallete menn er digg forresten Anonymkode: 6f765...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:51 #15 Del Skrevet torsdag kl 20:51 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mann som fyller snart 43 år. Jeg har mistet alt håret mitt og begynner å få rynker under øynene. Jeg er ikke heldig med utseendet og av 10 damer, så vil nok kun 2-3 like meg(av erfaring). Men hva hvis jeg begynner å trene og ser mer fit ut? Kan det hjelpe på med å komme meg ut av singellivet? Anonymkode: 44f1f...68a Mannen min møtte jeg for 20 år siden. Vi var unge og sprekere. Hadde mer hår begge to. Slanke fjes uten rynker. Vi ble sammen nå. Han er mye flottere nå. Fremdeles det lange håret sitt men tynnere og begynnende viker. Mer mage. Jeg er så forelsket. Jeg er selv i 40-årene. Liker best menn som er i 40-50 årene. Eller menn som ser slik ut på tross av yngre alder. Ikke overtenk. Med mindre du vare vil ha damer som er i 20-årene fremdeles, da. Anonymkode: fac63...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet fredag kl 05:22 #16 Del Skrevet fredag kl 05:22 Begynne å ta vare på kroppen bør du uansett. Så får du da se hva som skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:13 #17 Del Skrevet fredag kl 06:13 Tja. Det er jo bedre enn en sliten kropp i tillegg selvfølgelig. Men bryr meg om at mannen bryr seg om hudpleie. Anonymkode: cf17f...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:28 #18 Del Skrevet fredag kl 15:28 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mann som fyller snart 43 år. Jeg har mistet alt håret mitt og begynner å få rynker under øynene. Jeg er ikke heldig med utseendet og av 10 damer, så vil nok kun 2-3 like meg(av erfaring). Men hva hvis jeg begynner å trene og ser mer fit ut? Kan det hjelpe på med å komme meg ut av singellivet? Anonymkode: 44f1f...68a Jeg liker rynker på en mann. Er 45 år . Klart det hjelper å trene. Mest på overskudd og selvtillit . Da får du en god utstråling . Jobbe med selvtilliten så går dette fint. Anonymkode: e5fdb...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet fredag kl 19:28 #19 Del Skrevet fredag kl 19:28 Jeg tenker at rynker må man jo bare regne med ettersom årene går. Man eldes jo svært ulikt men vi skal alle eldes og bli gamle. Selv har jeg ambisjoner om å bli verfall like gammel som min mormor. Tenker at jeg vil heller ha en mann som ser ut som sin faktiske alder enn en med redsel for å bli gammel og prøver alt mulig rart for å se yngre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå