Gå til innhold

Togtur og hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ofte hunder blir påkjørt av tog? Tenkte om hunden kom på avveie. Hører veldig sjelden om det og katt og påkjørsel av tog

Anonymkode: b1faf...205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer nok oftere enn vi er klar over Jeg har jobb som har med tog og bane å gjøre, å vi får ganske ofte meldinger om dyr i sporet. Ville dyr og kjæledyr.

Anonymkode: 5cb81...6e7

• Liker 1
Skrevet

Tenker du at du skal på togtur og er redd for at hunden blir påkjørt av toget? Det kan du unngå ved å ha hunden i bånd.

AnonymBruker
Skrevet
tånegla skrev (2 timer siden):

Tenker du at du skal på togtur og er redd for at hunden blir påkjørt av toget? Det kan du unngå ved å ha hunden i bånd.

Nei tenkte om jeg bodde nær en toglinje og å ha hunden løs der når det ikke er båndtvang

AnonymBruker
Skrevet

Meg over. I skogen altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjer oftere enn man tror - og mange har jo ikke chippet hunden sin så da får man aldri vite... 

Det ekstremt mange hunder og andre dyr som blir påkjørt i togspor. Togene har ikke sjangs til å stoppe. 

Anonymkode: e55e6...f37

Skrevet

Skjedde nylig nord i Oslo

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei tenkte om jeg bodde nær en toglinje og å ha hunden løs der når det ikke er båndtvang

Du lar jo ikke bikkja fly utpå toglinja selv om den er løs. Har du ikke kontroll slipper du den ikke løs. 

Anonymkode: 2024b...4cc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det ofte hunder blir påkjørt av tog? Tenkte om hunden kom på avveie. Hører veldig sjelden om det og katt og påkjørsel av tog

Går hunden løs nær alle typer trafikk kan han så klart bli påkjørt. Er det folk i nærheten er det vel greit å ha den i bånd? Fint å ha respekt for dem som er redd hunder.

Anonymkode: cf663...68f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bor nær toglinjen her jeg bor, men har ikke opplevd at noen kjæledyr har blitt påkjørt. I hvert fall ikke de årene jeg har bodd her. Som jeg ar hørt om i hvert fall. 

Når det er sagt, så synes jeg overskriften er litt misvisende. 

Endret av Mardina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...