AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Er det ofte hunder blir påkjørt av tog? Tenkte om hunden kom på avveie. Hører veldig sjelden om det og katt og påkjørsel av tog Anonymkode: b1faf...205
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Det skjer nok oftere enn vi er klar over Jeg har jobb som har med tog og bane å gjøre, å vi får ganske ofte meldinger om dyr i sporet. Ville dyr og kjæledyr. Anonymkode: 5cb81...6e7 1
tånegla Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Tenker du at du skal på togtur og er redd for at hunden blir påkjørt av toget? Det kan du unngå ved å ha hunden i bånd.
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april tånegla skrev (2 timer siden): Tenker du at du skal på togtur og er redd for at hunden blir påkjørt av toget? Det kan du unngå ved å ha hunden i bånd. Nei tenkte om jeg bodde nær en toglinje og å ha hunden løs der når det ikke er båndtvang Anonymkode: b1faf...205
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Meg over. I skogen altså. Anonymkode: b1faf...205
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april Skjer oftere enn man tror - og mange har jo ikke chippet hunden sin så da får man aldri vite... Det ekstremt mange hunder og andre dyr som blir påkjørt i togspor. Togene har ikke sjangs til å stoppe. Anonymkode: e55e6...f37
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei tenkte om jeg bodde nær en toglinje og å ha hunden løs der når det ikke er båndtvang Anonymkode: b1faf...205 Du lar jo ikke bikkja fly utpå toglinja selv om den er løs. Har du ikke kontroll slipper du den ikke løs. Anonymkode: 2024b...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det ofte hunder blir påkjørt av tog? Tenkte om hunden kom på avveie. Hører veldig sjelden om det og katt og påkjørsel av tog Anonymkode: b1faf...205 Går hunden løs nær alle typer trafikk kan han så klart bli påkjørt. Er det folk i nærheten er det vel greit å ha den i bånd? Fint å ha respekt for dem som er redd hunder. Anonymkode: cf663...68f 1
Mardina Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april (endret) Jeg bor nær toglinjen her jeg bor, men har ikke opplevd at noen kjæledyr har blitt påkjørt. I hvert fall ikke de årene jeg har bodd her. Som jeg ar hørt om i hvert fall. Når det er sagt, så synes jeg overskriften er litt misvisende. Endret 25. april av Mardina 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå