AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:53 Ville dere tellet med hele linfrø (sveller i vann)? Det er ca. 50 kal i følge life sum, men de går jo bare rett igjennom i og med at de ikke er knust? Jeg drikker det fordi jeg blir så sykt forstoppet av å spise mer proteiner. evt. tips til andre ting som hjelper fordøyelsen som er uten kalorier? Anonymkode: 129e0...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet torsdag kl 19:28 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:28 Teller absolutt alt, også typ linfrø eller chia, for å vite at eg er over 30g om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:06 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:06 aazy skrev (36 minutter siden): Teller absolutt alt, også typ linfrø eller chia, for å vite at eg er over 30g om dagen. Chia fordøyes jo, de kommer ikke hele ut i andre enden, så det blir jo noe annet. Har du eller noen andre tips til andre ting som kan hjelpe med fordøyelse som ikke har kalorier. Jeg har virkelig ikke råd til å kaste bort kalorier på sånt, men må jo ha en fungerende fordøyelse… ts Anonymkode: 129e0...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:10 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:10 Som du sier så tar jo ikke tarmen til seg særlig av kalorier fra linfrø, så jeg tenker du kan bare fortsette som du gjør. Ellers er jo ikke 50 kcal fra eller til avgjørende for vektnedgang. Anonymkode: a30c5...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:11 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:11 50kcal bør ikke velte noe kaloriregnskap, og bør være relativt enkelt å få til å passe inn… En ss mindre ris/pasta, et annet type knekkebrød, annet pålegg, osv… 50kcal er ikke mye Anonymkode: 0f507...4df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:13 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som du sier så tar jo ikke tarmen til seg særlig av kalorier fra linfrø, så jeg tenker du kan bare fortsette som du gjør. Ellers er jo ikke 50 kcal fra eller til avgjørende for vektnedgang. Anonymkode: a30c5...61a Ah, jeg er 147 «høy» jeg skal nesten ikke ha noen kalorier😭😅 så jo, 50 kalorier ER noe for meg. Men ellers enig😊 ts Anonymkode: 129e0...7d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:15 #7 Del Skrevet torsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 50kcal bør ikke velte noe kaloriregnskap, og bør være relativt enkelt å få til å passe inn… En ss mindre ris/pasta, et annet type knekkebrød, annet pålegg, osv… 50kcal er ikke mye Anonymkode: 0f507...4df Jeg er 147cm på strømpelesten så ALT velter mitt regnskap. Jeg legger på meg om jeg puster i nærheten av mat😭 Jeg ønsker ikke å kaste bort en eneste kalori på noe som ikke enten gjør meg mett eller gir meg glede… ts Anonymkode: 129e0...7d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:35 #8 Del Skrevet torsdag kl 21:35 Movikol? Anonymkode: 41511...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:40 #9 Del Skrevet torsdag kl 21:40 hvis du tar det hver dag så har det ikke noe å si om du teller det eller ikke. du må jo justere kaloriene etter hvor fort du går ned i vekt. Anonymkode: d5012...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:07 #10 Del Skrevet i går, 00:07 Jeg teller absolutt alt. Ikke bare pga kcal, men også for næringsstoffene for å sikre at jeg får i meg nok når jeg går ned i vekt. "Det er idiotisk å telle paprika skivene på knekkebrødene, det er nesten ikke kalorier" fikk jeg en kommentar på. Vel, det er 12 kalorier, men det dekker nesten hele dagsbehovet for C-vitamin. Derfor teller jeg alt. Anonymkode: 6d34d...864 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå