AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er kvinne, og på «motsatt side av bordet». Her er det jeg som ikke ønsker noe forhold, men han som veldig gjerne vil. Han er verdens snilleste mann, og jeg klarer ikke å avslutte nettopp fordi jeg vet han er så glad i meg. Det er mange grunner til at jeg ikke kan se noen fremtid med ham (vi er for ulike på altfor mange punkter), men jeg har ikke hjerte til å bryte. Jeg skulle ønske – for både min og hans skyld – at han ville avslutte dette. For din egen del er det eneste riktige å bryte med denne mannen. En som har sagt han ikke ønsker å inngå et forhold med deg kommer neppe til å ombestemme seg. Om han ønsket det, ville dere ha vært i et forhold for lengst. Anonymkode: e1234...5be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er òg flaut for meg å ha en storebror av sorten. Om vi deler tilbøyelighet ønsker han å ha sex relativt ofte. Det løser han med å holde på med 7-10 elskerinner samtidig. Han mener det ikke er uetisk fordi han er tydelig til alle elskerinner at han ikke er ute etter noe forhold, sånn om de spør. De vet trolig ikke av en annen heller. Han er superhyggelig, elskelig og en fantastisk samtalepartner. Og det er til pass for han både at han innimellom faller for noen av kvinnene og at det har begynt å gå rykter om han. Den foretrukne måten kvinnene går videre på er å dumpe han ettertrykkelig og blokkere ham på alt av kanaler. Jeg er forøvrig ikke helt populær hos han, jeg har stilt kritiske spørsmål, sagt hva jeg mener og har fortalt hvor jeg henger på nett for å hindre at han snubler over meg. Oppsumert: dump han Hilsen Lillesøster Anonymkode: 9d2de...1da gigachad storebror Anonymkode: 72e6c...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #23 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har vært igjennom det samme. I 4 år. Klarte å bryte i desember etter å ha funnet en ny og bedre mann som vil ha meg « på ordentlig». Det var tøffe tak å jeg prøvde å bryte flere ganger men jeg fallt alltid tilbake. Nå har jeg er super mann som er perfekt for meg men jeg tar meg noen ganger i å savne det jeg å situationshipen hadde sammen forde vi hadde det også veldig fint i perioder hvor vi mer eller mindre fungerte som kjærester også offentlig. Jeg vil ikke tilbake, men likevel. Det gjør noe med en… Anonymkode: 86dc5...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Del Skrevet 16 timer siden Oi. Dette var som å lese om meg selv. Jeg hadde en fwb i 6 år. Daglig kontakt, snakket om alt (både overflate tull og dype mer seriøse samtaler) Den seksuelle kjemien var fantastisk, vi oppførte oss som kjærester når vi møttes. Han var klar på at han ikke ville ha noe seriøst, jeg slet/sliter enda med å skjønne hvordan det er mulig å drive med noen i så mange uten å ønsker noe mer. Hos meg ble det en tvangsavslutning for 3 mnd si. Jeg sliter med savn, med tanker om hvorfor, om hva jeg kunne gjort anderledes. 3 mnd uten kontakt. Det er enda uvant å ikke ha daglige samtaler, ikke møtes i barnefrie uker. Av erfaring: kutt han ut. Dropp all kontakt, prøvd å kom deg videre. Det kommer til å gjøre VONDT. Men det blir bare verre av å vente. Jeg ventet i 6 år, jeg brøyt meg selv ned og jeg tillot han å ødelegge meg i prosessen. Anonymkode: 2bd23...b9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden Altså, du blir ikke brukt selv om enkelte her påstår det. Dette er en gjensidig enighet hvor du har endret forutsetningene. Han er ærlig med deg til og med og sier som det er, er et hav av de som bare er ute etter uforpliktende som ikke tør være så ærlige, særlig når den andre vil mer og de kan miste «sextilgangen» sin. Dere er to godt voksne mennesker som vet godt hva dere gjør og har en god personkjemi og lett og ledig dialog. Sett pris på det du har. Men hvis det blir for vanskelig å innse at å steppe det opp et hakk ikke er gjensidig, må du bryte opp for ditt eget velbefinnende. Da må du få han på avstand for nå er du så knyttet at du er utilgjengelig for andre menn som kan bli kjærester. Og ja, det er fullt mulig å ha en sterk og lang og god relasjon med sex, men likevel være i friendzone uten å ha sjans på å løftes til kjærlighet. Jeg er kvinne og har kjent på det samme selv med en mann. Herlig fyr, snakket om alt, deilig sex, morsomt å henge sammen. Men kjærestefølelsene slo aldri inn. Anonymkode: c8fa8...5a1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tar denne som anonym, fordi det er flaut. Kvinne i slutten av 40-årene, skilt et par år etter 10 års ekteskap. Har en FWB som det så pent heter, som jeg treffer innimellom. Han er klar på at han ikke ønsker noe mer enn dette. Vi har kjent hverandre lenge, i mange år, men har møttes for sex de siste par årene. Vi har også svært mye kontakt på chat, daglig. Jeg klarer liksom ikke helt å akseptere at han ikke ønsker NOE mer... føler vi har det så fint når vi er sammen 😞 Føler jeg kanskje sitter litt fast i det at det hadde vært så "praktisk" på en måte å bare gli inn i et nytt forhold.. Tar meg selv i å prøve å "overtale" ham til hvorfor det hadde vært så lurt av ham å velge meg, liksom. Klarer liksom ikke forstå hvordan en mann kan ha sex i flere år, og i tillegg prate hele dagen på chat, og så .......likevel ikke ønske noe mer? Det er ufattelig for meg. Kan noen menn forklare dette? Hvilken mekanisme er det som slår inn her, har jeg bare plassert meg permanent i boksen som heter "elskerinne", og det er 100% umulig å komme ut av den? Anonymkode: a31c6...1bf Dessverre. Han har bestemt seg, av en eller annen grunn for at du ikke er «kone/forhold materiale, og da er det sånn for ham. Eller kanskje han bare vil ha godene, uten forpliktelsene med forhold. Eller venter på «dem ultimate perfekte drømmekvinnen».. hva enn slags fantasi han har laget seg. Grunnen for hans bestemmelse må du ikke grunne over, for de er umulig å finne ut av. De er like individuelle som personer er individuelle. Og det du gjør feil er at du gir ham ALT han trenger mens han venter på «den rette» for kone/forhold. Han slipper medaljens baksider med å være singel; fordi du er der og underholder ham. Han slipper å føle seg ensom innimellom, da chatter han med deg, har noen å ha sex med når det behovet melder seg.. Noen å fortelle om dagen sin til, en nær venn, rett og slett alt man savner som singel. Det eneste du kan gjør er å respektere hans valg og innse at DU OGSÅ er singel. Så gå på dates. Og snu smule-spisingen hos denne mannen om til litt forargelse; fortejener du ikke mer? Ikke spill et spill, men virkelig endre tankegangen din. Da kan du også nyte det samme som ham som singel, inntil du finner deg en som gir deg alt. Anonymkode: 28856...45e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #27 Del Skrevet 11 timer siden Dere chatter mye per dag som jeg tenker han også holder deg litt på gress. Han burde også ta mindre kontakt her når han vet du vil ha han. Logg av litt, distanser deg litt og litt. Ikke vær tilgjenlig for han så fort han vil. Avlys et treff sånne ting. Enten det eller bare kutt han ut helt. Tror ikke du kan overtale han som ting er nå, derfor må du nok bare kutte kontakt. Det er på tide og gå videre Anonymkode: b9e03...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er uenig, vi har alle ansvar for oss selv, han har sagt hvor landet ligger og ts har godtatt avtalen, er hun misfornøyd så er det hennes ansvar å avslutte. Anonymkode: be3f6...63d AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig har hun ansvar for seg selv. Det betyr ikke at det er greit å utnytte følelsene til andre mennesker for egen vinning. Jeg peker ut hans karakterbrist. Fyren vet at hun har følelser for han og ønsker noe mer, men i motsetning til samvittighetsfulle folk som ikke ønsker å bevisst såre andre og som derfor ville ha avsluttet det, har denne fyren ikke vist noen tegn til det. Han er kanskje ærlig om hva han vil, men det er basic folkeskikk og ikke noe man fortjener medalje for. Det bør være enda et tegn for Ts at denne mannen ikke er en person hun bør ønske å ha så tett innpå seg. Han bryr seg mer om hva hun kan gi ham enn hva dette gjør med henne. Anonymkode: 42140...c4b Spot on, folk burde tenke litt mer på andre enn seg selv hele tiden. Hvem ønsker å såre noen ? De vet de gjør det når de fortsetter å ligge med noen de ikke selv er interessert i bare ford den andre part er forelsket og alt de ønsker er å få være med den de liker så godt, men istedet blir de utnyttet til sexfordeler av den andre part. Det er noe jævlig egoistisk over noe sånt. Verden hadde blitt en bedre plass hvis folk kunne tenke på noen andre enn seg selv innimellom. Jeg hadde aldri fortsatt å ligge med en kar jeg visste hadde følelser for meg. Jeg vet hvor vondt det gjør og ikke få noen man er veldig glad i så ja nei jeg unner ingen å oppleve det. Så er jeg ikke interessert i en mann som er interessert i meg så sier jeg i fra og avslutter. Går an å gjøre ting på en ryddig måte der du skåner den andre part mest mulig. Egoistiske folk vil jeg uansett ikke ha i livet mitt. Anonymkode: 5cdeb...b78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er uenig, vi har alle ansvar for oss selv, han har sagt hvor landet ligger og ts har godtatt avtalen, er hun misfornøyd så er det hennes ansvar å avslutte. Anonymkode: be3f6...63d For meg høres det ut som du er en plass hvor du kanskje ikke føler så mye følelser eller skjønner at andre kan gjøre det? Anonymkode: 90f90...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Kutt han ut. Om han kommer tilbake da, IKKE ha sex. Forlang at dere dater ordentlig. Ellers er det bare tilgangen på sex han savner. Men det høres ut som du bør være singel og alene en stund. Helt alene. Anonymkode: bdd23...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For meg høres det ut som du er en plass hvor du kanskje ikke føler så mye følelser eller skjønner at andre kan gjøre det? Anonymkode: 90f90...6b6 Man har da ikke ansvar for at andre voksne mennesker ikke hører etter? Han har vært ærlig, hun håper og tror… Han får det de er enige om (ff) hun endret premissene. Anonymkode: bdd23...577 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #32 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg høres det ut som du er en plass hvor du kanskje ikke føler så mye følelser eller skjønner at andre kan gjøre det? Anonymkode: 90f90...6b6 🤣🤣🤣 Takk for psykoanalysen basert på 3 setninger, jeg kan si deg så mye som at har fullstendig feil. Anonymkode: be3f6...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden For meg er det umulig å havne i slike forhold som varer over lang tid. At dere ikke blir lei av personen . Er det ikke kjedelig å holde på med samme gamle år inn og år ut? drit i han og finn en ny og spennende kar. Anonymkode: 6e596...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 4 timer siden #34 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tar denne som anonym, fordi det er flaut. Kvinne i slutten av 40-årene, skilt et par år etter 10 års ekteskap. Har en FWB som det så pent heter, som jeg treffer innimellom. Han er klar på at han ikke ønsker noe mer enn dette. Vi har kjent hverandre lenge, i mange år, men har møttes for sex de siste par årene. Vi har også svært mye kontakt på chat, daglig. Jeg klarer liksom ikke helt å akseptere at han ikke ønsker NOE mer... føler vi har det så fint når vi er sammen 😞 Føler jeg kanskje sitter litt fast i det at det hadde vært så "praktisk" på en måte å bare gli inn i et nytt forhold.. Tar meg selv i å prøve å "overtale" ham til hvorfor det hadde vært så lurt av ham å velge meg, liksom. Klarer liksom ikke forstå hvordan en mann kan ha sex i flere år, og i tillegg prate hele dagen på chat, og så .......likevel ikke ønske noe mer? Det er ufattelig for meg. Kan noen menn forklare dette? Hvilken mekanisme er det som slår inn her, har jeg bare plassert meg permanent i boksen som heter "elskerinne", og det er 100% umulig å komme ut av den? Anonymkode: a31c6...1bf Menn klarer å ha "FWB" på grunn av feige kvinner som ikke tør å være alene og heller godtar å bli brukt som knulledukke. Hvis alle kvinner sier NEI til uønsket seksuelt forhold, så vil mennene måtte forplikte seg for å kunne få jevnlig tilgang på sex. Vi styrer dette. For øvrig, smak på begrepet "friends with benefits". Denne typen konstellasjon fungerer KUN hvis begge har "benefits" fra den. I ditt tilfelle er det kun mannen som har det, mens du bare lider. Ta tak i deg selv og avslutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #35 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤣🤣🤣 Takk for psykoanalysen basert på 3 setninger, jeg kan si deg så mye som at har fullstendig feil. Anonymkode: be3f6...63d Ja ok, men bruk da de følelsene til å prøve å forstå at noen ganger, sikkert ofte, valser følelser over logikk. Og en mann som ikke er interessert i et forhold, bør heller ikke oppføre seg som om han er i et forhold når han vet den andre part har følelser. Fjellmann på førre side tok ansvar og avsluttet en slik relasjon før den startet. Når det oppstår følelser som forkludrer tankegangen i et sånt forhold, bør den ned klart hode avslutte, og ikke utnytte det vel vitende om ståa. Anonymkode: 90f90...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #36 Del Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja ok, men bruk da de følelsene til å prøve å forstå at noen ganger, sikkert ofte, valser følelser over logikk. Og en mann som ikke er interessert i et forhold, bør heller ikke oppføre seg som om han er i et forhold når han vet den andre part har følelser. Fjellmann på førre side tok ansvar og avsluttet en slik relasjon før den startet. Når det oppstår følelser som forkludrer tankegangen i et sånt forhold, bør den ned klart hode avslutte, og ikke utnytte det vel vitende om ståa. Anonymkode: 90f90...6b6 applaus for den. Anonymkode: 5cdeb...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #37 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tar denne som anonym, fordi det er flaut. Kvinne i slutten av 40-årene, skilt et par år etter 10 års ekteskap. Har en FWB som det så pent heter, som jeg treffer innimellom. Han er klar på at han ikke ønsker noe mer enn dette. Vi har kjent hverandre lenge, i mange år, men har møttes for sex de siste par årene. Vi har også svært mye kontakt på chat, daglig. Jeg klarer liksom ikke helt å akseptere at han ikke ønsker NOE mer... føler vi har det så fint når vi er sammen 😞 Føler jeg kanskje sitter litt fast i det at det hadde vært så "praktisk" på en måte å bare gli inn i et nytt forhold.. Tar meg selv i å prøve å "overtale" ham til hvorfor det hadde vært så lurt av ham å velge meg, liksom. Klarer liksom ikke forstå hvordan en mann kan ha sex i flere år, og i tillegg prate hele dagen på chat, og så .......likevel ikke ønske noe mer? Det er ufattelig for meg. Kan noen menn forklare dette? Hvilken mekanisme er det som slår inn her, har jeg bare plassert meg permanent i boksen som heter "elskerinne", og det er 100% umulig å komme ut av den? Anonymkode: a31c6...1bf Trenger ikke være mann for å forklare dette, jeg hadde en ff i 8 10år, uten noen gang å ønske meg han som kjæreste. God sex, litt samvær uteom, men ingen ønske om mer fra meg eller han! Fant min fantastiske kjæreste for et år siden, informert om det, og da var det avsluttet. Slettet på alle kanaler . Kvinne 57 Anonymkode: 8dd13...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå