Rigdgen Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Interessert i å vite hva folket har søkt i år. Jeg har søkt bachelor i økonomi og administrasjon
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Bachelor i økonomi og administrasjon her også Anonymkode: 6ce06...3fd
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Haha jeg og! 🤣 Jeg har også søkt realfagskurs og rettsvitenskap. Anonymkode: 6267b...b5d
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Bachelor i regnskap og økonomirådgivning Anonymkode: 3b70e...5bb
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Bibliotek og informasjonsvitenskap og arkivvitenskap. Fortsatt usikker på hva jeg skal gå for. Tenker arkiv kanskje blir for ensrettet og snevert, mens bibliotek og informasjonsvitenskap kan gi flere muligheter og ikke minst litt mer interessante. Anonymkode: aaf4a...4b8
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Er vi flere her som venter på eksamensresultater? 😅 Anonymkode: 6267b...b5d
AfricanQueen Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vi flere her som venter på eksamensresultater? 😅 Anonymkode: 6267b...b5d Jaa 😩 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni AfricanQueen skrev (4 minutter siden): Jaa 😩 Jeg venter på å få vite om jeg er trukket opp i et muntlig fag. Ellers er det kun resultatet for norsk skriftlig som venter. 😬 Standpunktkarakterene våre ble gjort tilgjengelig i går 😁 Hva med deg? Anonymkode: 6267b...b5d
AnonymBruker Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ellers er det kun resultatet for norsk skriftlig som venter Lurer på om resultatene kommer tidligere enn 16. juni. Blir helt rastløs av å tenke på hva slags karakter det blir... Anonymkode: 45662...b09 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Har søkt på master i sosialfag Anonymkode: 33297...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på om resultatene kommer tidligere enn 16. juni. Blir helt rastløs av å tenke på hva slags karakter det blir... Anonymkode: 45662...b09 Ja, enig!! Vi må dessverre sikkert belage oss på å vente til sensurfristen 18.-20. juni 😭 Jeg blir sprø av å vente! Anonymkode: 6267b...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har søkt på master i sosialfag Anonymkode: 33297...cd6 Spennende! Hva håper du på å kunne bruke den til? 😊 Anonymkode: 6267b...b5d
Phoenix Heart Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Klinisk vurderingskompetanse, Har fått studieplass 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Jeg har fått studieplass på både jordmor -og helsesykesykepleierutdanningen. Må nok bruke litt tid på å lande en avgjørelse. Valget ble plutselig mye vanskeligere enn jeg hadde sett for meg 😅 Anonymkode: a7ae9...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Barnehagelærer (bachelor), men vet ikke om jeg skal takke nei og heller søke igjen neste år. Motivasjonen for å fortsatt jobbe i barnehage er lav. Anonymkode: c8d19...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Halvårsstudium i kunnskapsledelse Anonymkode: 209c9...e6c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Barnehagelærer (bachelor), men vet ikke om jeg skal takke nei og heller søke igjen neste år. Motivasjonen for å fortsatt jobbe i barnehage er lav. Anonymkode: c8d19...d0a Søkte du på flere studier? Anonymkode: 6267b...b5d
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Jeg har søkt på spesialpedagogikk. Når jeg er ferdig med denne halvårsenheten, kommer jeg til å ha 9 års høyere utdanning. Får man mer i lønn for å ha mer enn 6 års utdanning i skoleverket? Nei. Liker jeg å studere? Definitivt! Anonymkode: 64a7a...823 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå