AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Hei, har siden ordinær ultralyd vist at jeg har morkake foran åpningen, var på ny ultralyd i uke 23 hvor den fremdeles er over åpningen. er det noen med samme historie som morkaka faktisk flytta seg?😏 Så man kan føde vanlig. Anonymkode: 5c96f...7c1
Ny Bruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Det blir vel en ny ul i uke 34. Har ikke morkaka flyttet seg, så blir det et keisersnitt.
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, har siden ordinær ultralyd vist at jeg har morkake foran åpningen, var på ny ultralyd i uke 23 hvor den fremdeles er over åpningen. er det noen med samme historie som morkaka faktisk flytta seg?😏 Så man kan føde vanlig. Anonymkode: 5c96f...7c1 Min hadde flyttet seg på kontroll i uke 28. Fødte normalt😊 Anonymkode: a5fab...377
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Synes uke 23 høres litt tidlig ut…? Jeg hadde ekstra UL i uke 27, da hadde den flyttet seg, men aner ikke hvordan det så ut i uke 23? Anonymkode: ea939...913
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes uke 23 høres litt tidlig ut…? Jeg hadde ekstra UL i uke 27, da hadde den flyttet seg, men aner ikke hvordan det så ut i uke 23? Anonymkode: ea939...913 Ja, men jeg var privat pga jeg hadde blødd 😊 Glemte å skrive det i innlegget. hadde du morkaka foran eller på baksiden da? Anonymkode: 5c96f...7c1
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, men jeg var privat pga jeg hadde blødd 😊 Glemte å skrive det i innlegget. hadde du morkaka foran eller på baksiden da? Anonymkode: 5c96f...7c1 Jeg hadde den foran. Anonymkode: ea939...913
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april Min hadde flytta seg til kontroll i uke 36 Da fikk jeg føde vaginalt. Anonymkode: a3069...ccc
Frøken M Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min hadde flytta seg til kontroll i uke 36 Da fikk jeg føde vaginalt. Anonymkode: a3069...ccc S
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min hadde flytta seg til kontroll i uke 36 Da fikk jeg føde vaginalt. Anonymkode: a3069...ccc Hadde du din på fremre eller bakre vegg?😊😊 Anonymkode: 5c96f...7c1
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde du din på fremre eller bakre vegg?😊😊 Anonymkode: 5c96f...7c1 Bakre. Anonymkode: a3069...ccc
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bakre. Anonymkode: a3069...ccc Der fikk jeg litt håp kjente jeg, hehe 😄😄 Anonymkode: 5c96f...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå