AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Jeg er på besøk hos en venninne. Har vært der i en uke. Hun har en gutt på snart 4 år. Han er i barnehagen om dagen. Men når han kommer hjem på ettermiddagen er det full fart i flere timer. Løper frem og tilbake og frem og tilbake mellom stue og soverom. Han har en stor brannbil som han kjører og løper med rundt og rundt i stua. Jeg synes skikkelig synd på naboene under. Det høres godt. Vi hører naboene over selv om de går vanlig og ikke løper. Er det vanlig at en 4 åring har så mye energi etter en hel dag på barnehagen? Hvis ja, så vet jeg ikke om jeg vil ha barn 🤣 Anonymkode: 3a596...00f
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Jepp, helt normalt! Hilsen ei som ikke har barn selv, men nok av venner/familie/bekjente med barn i alder 3-10 år, og fyyyy så mye energi... Anonymkode: 74be1...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tilfeldigheter? Anonymkode: 1150e...34f Oppps 🙈. Kan være 🤣 Anonymkode: 3a596...00f
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Helt normalt, men roligere eller stillere leker bør oppmuntres til om man bor slik. Selv hev vi ut gåbilen til barnet til slutt fordi vi syntes den bråkte så over gulvet, og vi bor i enebolig... Det gikk helt fint, barnet hadde andre leker som egnet seg mer til innendørs støynivå. Anonymkode: aea7f...ff1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Jepp! Barnet mitt kan bruke samtlige av timene etter bhg på å høre på musikk mens hen hopper fra senga ned på dyner og puter. Anonymkode: a1383...60e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Høres ut som at hun burde gå ut med ungen en tur Anonymkode: 57ed4...91b
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april Føler jeg har lest akkurat samme innlegget før? Ja det er vanlig at barn er litt ekstra aktive etter barnehagen, selv om barn er slitne kan de reagere ved å bli mer hyperaktive istedet for å sitte stille. Da bør jo foreldrene hjelpe barnet å roe seg ned da med aktiviteter de gjør sammen feks puslespill. Andre er bare ikke slitne og har bare masse energi. Vår får en liten energispike etter middag. Anonymkode: ca97c...784
Sandie Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april Barn er forskjellige, men høyt energinivå etter barnehagen er ganske vanlig ja. Min eldste datter var sånn, men det skyldtes egentlig at hun var overtrøtt etter lange dager med mye støy og aktivitet. Jeg pleide å legge opp til veldig rolige ettermiddager der hun fikk slappe av på sofaen med en bok f.eks. og da roet hun se raskt ned. Slik er det fortsatt nå som hun går på skolen. Yngstemann er ofte helt utslitt etter barnehagen og finner selv veien til sofaen.
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april Ja. Mine barn er helt i 100 alltid. Vi henger utendørs. Anonymkode: 32ec5...bc6
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april Helt normalt. Har en 4 åring som er helt vill selv. Etter barnehagen så er det tut og kjør. Vi bor i hus med hage, og han minste er så sosial at de siste ukene så har hagen vært fylt opp med alle barna i nabolaget også. Supert for alle de andre foreldrene. Jeg som har tre barn - kjenner at jeg blir litt sliten 😂 Så ja - jeg skulle gjerne hatt litt av energien til 4 åringen min. Anonymkode: 934a9...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå