Gå til innhold

Bråk fra naboer...selge leiligheten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge Mamma sin leilighet. Skal ha visninger snart. Jeg er bekymret for bråket fra barnefamilien som bor over. Det er en del bråk fra barnet. Når han kommer hjem fra barnehagen er det noen timer med lek. Og han løper mye og tungt. Han leker med biler eller lignende og det høres godt. Er veldig lytt her da.

Hva hadde dere gjort når det var visninger?  Er redd at ingen vil kjøpe hvis de hører hvor lytt det er 

Anonymkode: cacfd...32b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enkefru skrev (12 minutter siden):

Send hele nabofamilien på lekeland el.lign på din regning 

Kan bli dyrt hvis det blir flere visninger 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva hadde dere gjort når det var visninger?  Er redd at ingen vil kjøpe hvis de hører hvor lytt det er 

Men samtidig er det ulovlig å holde tilbake informasjon. 

Hvis prisen er lav nok får du solgt uansett. 

Anonymkode: 62c29...a43

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kan bli dyrt hvis det blir flere visninger 

Det er fort snakk om hundretusener av kroner når det gjelder boligkjøp/-salg, så noen tusenlapper kan være vel verdt det. Eventuelt McDonalds, kino… what ever 🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal selge Mamma sin leilighet. Skal ha visninger snart. Jeg er bekymret for bråket fra barnefamilien som bor over. Det er en del bråk fra barnet. Når han kommer hjem fra barnehagen er det noen timer med lek. Og han løper mye og tungt. Han leker med biler eller lignende og det høres godt. Er veldig lytt her da.

Bedre at kjøper vet hvordan det er på visning enn at de blir lurt til å tro det ikke er noe. 

Du kan tape enda mer penger på å bevist lure kjøpere

Anonymkode: 4c56f...118

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bedre at kjøper vet hvordan det er på visning enn at de blir lurt til å tro det ikke er noe. 

Du kan tape enda mer penger på å bevist lure kjøpere

Anonymkode: 4c56f...118

Du får ikke hevet et kjøp fordi barn leker i etasjen over. 

Anonymkode: 73885...ea9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagebarn legger seg som oftest rundt klokken 19. Kan du ikke ha visningene på et tidspunkt etter leggetid?

Anonymkode: 5fd7d...45f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 19.22):

Skal du lyge? Seriøst?

Anonymkode: cb44a...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed til familien ovenpå at det er visning, og spør om det er mulig å holde lydnivået på et normalt nivå

Anonymkode: 099d5...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn vokser i det minste opp, i motsetning til andre slags bråkmakere. Og blir festglad ungdom og russ 😅 

Det er generelt dumt å la naboene avgjøre om man kjøper en leilighet eller ikke, naboer kommer og går jo. 

Anonymkode: e5ae8...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...