AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Mine barn er ungdommer og veldig mye på rommet sitt, å de sitter/ligger veldig mye i senga, på rommene dems er det misfarging på vegg ved seng å det er jukse panel på veggen på soverommene, de får beskjed om å dusje, å ikke legge seg våte i senga Noen som har opplevd lignende Anonymkode: f96ac...f92
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine barn er ungdommer og veldig mye på rommet sitt, å de sitter/ligger veldig mye i senga, på rommene dems er det misfarging på vegg ved seng å det er jukse panel på veggen på soverommene, de får beskjed om å dusje, å ikke legge seg våte i senga Noen som har opplevd lignende Anonymkode: f96ac...f92 Er det møkk? Mugg? Støv? Matrester? Anonymkode: d310e...eed
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det møkk? Mugg? Støv? Matrester? Anonymkode: d310e...eed Vet ikke, ikke mugg tror jeg, men svarte felt hvor de ha sittet, ligget inntil, våte eller svette Anonymkode: f96ac...f92
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke, ikke mugg tror jeg, men svarte felt hvor de ha sittet, ligget inntil, våte eller svette Anonymkode: f96ac...f92 Fett? Vask bort med salmiakk og vann. Anonymkode: d310e...eed
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Det blir sånn der man stadig er inntil veggen eller list. Se nøye på dørlistene dine der man typisk tar hånden borti. Tatt over et gammelt hus her og det er helt ekstremt.. bare å vaske. Anonymkode: aee06...8bc
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Har også barn som har hatt dette siden de begynte med vanlig seng, og lå tett mot veggen. Ene barnet får det fremdeles fordi det ligger helt tett inntil, det andre ligger midt i senga og har ikke dette. Hvorfor vet jeg ikke, og det er kinkig å vaske, som om det synker inn i malinga... Anonymkode: 5a96c...6ac
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Dere må bruke noe fettløselig. Anonymkode: d310e...eed
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april Tror dere klor fungerer ??? Har ikke salmiakk ts Anonymkode: f96ac...f92
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror dere klor fungerer ??? Har ikke salmiakk ts Anonymkode: f96ac...f92 Nei, klor vil ikke virke. Det løser ikke fett. Om du ikke har salmiakk, kan du prøve med Zalo om du har. Anonymkode: 9b868...5ec
newman01 Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror dere klor fungerer ??? Har ikke salmiakk ts Anonymkode: f96ac...f92 En liter med salmiakk koster 20kr på matbutikken, den holder i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå