Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Løvefot
Skrevet

Hei

Jeg temper og har for første gang lagt inn tempene i FF. Har hele tiden fått ELdag som dag 15. For to dager siden hadde jeg en dipp i en av de høye tempene mine, etter fulgt av to høye igjen. I dag endrer EL dag seg til dag 19! HÆ!?!? Jeg er selv sikker på at det er dag 15 (eller 13). Har en syklus på normalt 28 dager. Denne gangen har jeg satt EL sprøyte på dag 12 i tillegg.

Spørsmål: hva kan en dipp i høye temper skyldes (temp er over CL)? Kan det virkelig være riktig med SÅ sen EL for min del?

Takk for hjelpen!

Løvefot

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 19 er da ikke såååååå sent. (men siden du satte "EL-sprøyte" dag 12, så er det kanskje sent. Jeg vet ikke hvor fort det er meningen den skulle virke?)

forrige syklus hadde jeg el på dag 50 jeg...

Og ettersom du ikke registrerer sekret eller livmortappen eller noe som helst annet som kan gi indikasjon på hva som har skjedd, så er det ikke mulig å si stort mer utfra den der.

Gjest Løvefot
Skrevet

Takk for svar både her og der ;)

Neida dag 19 er ikke SÅÅÅ sent, men FF viste hele denne sykusen dag 15 og så plutselig ble det endret. Var det jeg reagerte på.

Har hatt el på dag 13-16 normalt jeg..... med unntak av etter utskraping, da ble det på dag 23....

Dag 50 er sent ja ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Mine el tester var positive:

1. dag 15

2. dag 15

3. dag 21

4. før dag 13! (når jeg ble gravid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...