AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april I kroner og øre. Ikke prosent. Jeg trenger en bil for de neste 3 årene. Har tenkt å selge den etter 3 år og sitte igjen med så mye som mulig av kjøpsprisen. Hvilken bilmodell og årsmodell burde jeg velge? Anonymkode: b23ea...d23
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Da ville jeg kikket etter en velholdt 2015-2017 Toyota Avensis bensin. Da får du en bil som har hatt det meste av verditapet sitt, er driftsikker og har relativt fornuftige vedlikeholdskostnader. Anonymkode: 3e1fd...c55
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Fossil: Toyota Prius+ Elbil: Kia EV6 Anonymkode: fcd9d...345 1
newman01 Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): I kroner og øre. Ikke prosent. Jeg trenger en bil for de neste 3 årene. Har tenkt å selge den etter 3 år og sitte igjen med så mye som mulig av kjøpsprisen. Hvilken bilmodell og årsmodell burde jeg velge? Anonymkode: b23ea...d23 Ferrari 250 GTO. Holder seg godt i pris. Innkjøpskostnaden på rundt milliarden kan kanskje være en liten demper 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå