AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:24 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:24 Er det noen frisører her eller noen som har peiling. Jeg var hos frisøren, men syntes det ble for lyst og for lysegult. Eller noe ble litt off med fargen. Føler den nyansen ikke helt passet meg. Hva må jeg gjøre for å få det mer som det bildet på venstre? Mitt hår er det på høyre bilde. Vil kun en lilla sjampo fikse dette? Eller må jeg ta en mørkere gloss eller stripe det litt mørkere eller noe? ( jeg har prøvd lilla kur 1 gang, men det hjalp ikke). (Det er ikke kun lyset på bildet som gjør at håret mitt er den fargen. Håret mitt har en annen farge enn det på venstre bilde. Ville bare skrive det så folk ikke sier at det er løsningen 😅) Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:26 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:26 Du kan kanskje prøve denne? https://www.blivakker.no/product/3289205?utm_campaign=pmax-kvi-1&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf4dSpBbJexzskvI2VLPxAp49&gclid=EAIaIQobChMIpKGX64rxjAMVUxCiAx16FgR4EAQYAiABEgKMK_D_BwE Anonymkode: 77dd4...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:36 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan kanskje prøve denne? https://www.blivakker.no/product/3289205?utm_campaign=pmax-kvi-1&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf4dSpBbJexzskvI2VLPxAp49&gclid=EAIaIQobChMIpKGX64rxjAMVUxCiAx16FgR4EAQYAiABEgKMK_D_BwE Anonymkode: 77dd4...e7a TS her takk for svar og anbefaling! Jeg er villig til å gå til frisøren for å fikse det, vil ikke eksperimentere med noe hjemme annet enn lilla sjampo. Men vil bare vite først om noen her vet hva som trengs å gjøre før jeg bruker masse tid på å dra til frisøren ( siden jeg må jo vise håret). Hva ville en frisør måtte gjøre for å fikse på dette? Noen som vet? Og ville evt en lilla sjampo funka? Eller ville det bare blitt enda lysere, men fortsatt ikke sånn jeg ville? 🤔 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:40 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her takk for svar og anbefaling! Jeg er villig til å gå til frisøren for å fikse det, vil ikke eksperimentere med noe hjemme annet enn lilla sjampo. Men vil bare vite først om noen her vet hva som trengs å gjøre før jeg bruker masse tid på å dra til frisøren ( siden jeg må jo vise håret). Hva ville en frisør måtte gjøre for å fikse på dette? Noen som vet? Og ville evt en lilla sjampo funka? Eller ville det bare blitt enda lysere, men fortsatt ikke sånn jeg ville? 🤔 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lillasjampo vil bare gjøre tonen kaldere, og den vil jo heller ikke være varig. Men jeg syns jo håret ser gulere ut på bildet til venstre, enn det gjør på bildet til høyre? Anonymkode: 191ad...f92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:42 #5 Del Skrevet torsdag kl 16:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lillasjampo vil bare gjøre tonen kaldere, og den vil jo heller ikke være varig. Men jeg syns jo håret ser gulere ut på bildet til venstre, enn det gjør på bildet til høyre? Anonymkode: 191ad...f92 TS her Ja det bildet til høyre er mitt hår og det er gult (og veldig lyst). Jeg vil ha mer som bildet til høyre. Fortsatt lys blonde, men ikke gul eller unaturlig Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:46 #6 Del Skrevet torsdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lillasjampo vil bare gjøre tonen kaldere, og den vil jo heller ikke være varig. Men jeg syns jo håret ser gulere ut på bildet til venstre, enn det gjør på bildet til høyre? Anonymkode: 191ad...f92 Ja det synes jeg og, det ser gulere ut på det venstre bildet. Anonymkode: 77dd4...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:50 #7 Del Skrevet torsdag kl 16:50 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her Ja det bildet til høyre er mitt hår og det er gult (og veldig lyst). Jeg vil ha mer som bildet til høyre. Fortsatt lys blonde, men ikke gul eller unaturlig Anonymkode: 2c4f8...eb2 Nå forvirrer du meg, i HI skriver du at bildet til høyre er håret ditt nå, og at du vil ha det mer som bildet til venstre? Anonymkode: 191ad...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:50 #8 Del Skrevet torsdag kl 16:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det synes jeg og, det ser gulere ut på det venstre bildet. Anonymkode: 77dd4...e7a TS her jeg mente vil få det mer som bildet på høyre. Skrev feil 😅 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:51 #9 Del Skrevet torsdag kl 16:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå forvirrer du meg, i HI skriver du at bildet til høyre er håret ditt nå, og at du vil ha det mer som bildet til venstre? Anonymkode: 191ad...f92 TS her Haha skrev feil. Får ikke endret innlegget. Mener at jeg vil ha det som bildet på høyre Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #10 Del Skrevet torsdag kl 16:53 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er det noen frisører her eller noen som har peiling. Jeg var hos frisøren, men syntes det ble for lyst og for lysegult. Eller noe ble litt off med fargen. Føler den nyansen ikke helt passet meg. Hva må jeg gjøre for å få det mer som det bildet på venstre? Mitt hår er det på høyre bilde. Vil kun en lilla sjampo fikse dette? Eller må jeg ta en mørkere gloss eller stripe det litt mørkere eller noe? ( jeg har prøvd lilla kur 1 gang, men det hjalp ikke). (Det er ikke kun lyset på bildet som gjør at håret mitt er den fargen. Håret mitt har en annen farge enn det på venstre bilde. Ville bare skrive det så folk ikke sier at det er løsningen 😅) Anonymkode: 2c4f8...eb2 Skrev feil på innlegget😅 Mente selvfølgelig at jeg vil ha det mer som bildet på høyre Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #11 Del Skrevet torsdag kl 16:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her jeg mente vil få det mer som bildet på høyre. Skrev feil 😅 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Haha, da forstår jeg hva du mener. Om du ønsker det mer som bildet til høyre, så vil det nok ikke hjelpe med bare lillasjampo, og bleket hår blir jo bare mer gult etterhvert som tiden går mellom hver behandling. Anonymkode: 191ad...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:55 #12 Del Skrevet torsdag kl 16:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, da forstår jeg hva du mener. Om du ønsker det mer som bildet til høyre, så vil det nok ikke hjelpe med bare lillasjampo, og bleket hår blir jo bare mer gult etterhvert som tiden går mellom hver behandling. Anonymkode: 191ad...f92 TS her Hva kan man gjøre da? 😬hva måtte en frisør ha gjort for å fiksa det tro? Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:56 #13 Del Skrevet torsdag kl 16:56 Jeg ville prøvd med lilla sjampo først, ja. Bruker det selv og synes det blir veldig bra. Anonymkode: 24f18...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:59 #14 Del Skrevet torsdag kl 16:59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her Hva kan man gjøre da? 😬hva måtte en frisør ha gjort for å fiksa det tro? Anonymkode: 2c4f8...eb2 Den toneren jeg linka til tar vekk gulskjær og gjør det kjøligere, det er mer effektivt enn lilla shampoo. Anonymkode: 77dd4...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:00 #15 Del Skrevet torsdag kl 17:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her Hva kan man gjøre da? 😬hva måtte en frisør ha gjort for å fiksa det tro? Anonymkode: 2c4f8...eb2 For meg ser det ut som at du kanskje satt litt for kort tid med glossen? Kan hende det holder å få ny gloss 😊 Anonymkode: 191ad...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:02 #16 Del Skrevet torsdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det noen frisører her eller noen som har peiling. Jeg var hos frisøren, men syntes det ble for lyst og for lysegult. Eller noe ble litt off med fargen. Føler den nyansen ikke helt passet meg. Hva må jeg gjøre for å få det mer som det bildet på venstre? Mitt hår er det på høyre bilde. Vil kun en lilla sjampo fikse dette? Eller må jeg ta en mørkere gloss eller stripe det litt mørkere eller noe? ( jeg har prøvd lilla kur 1 gang, men det hjalp ikke). (Det er ikke kun lyset på bildet som gjør at håret mitt er den fargen. Håret mitt har en annen farge enn det på venstre bilde. Ville bare skrive det så folk ikke sier at det er løsningen 😅) Anonymkode: 2c4f8...eb2 Hva med noen askeblonde striper i håret heller? Hvorfor må alle være blond? Det er ikke fint, du har og for mørk ettervekst.. Anonymkode: 6a7f0...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:02 #17 Del Skrevet torsdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg ser det ut som at du kanskje satt litt for kort tid med glossen? Kan hende det holder å få ny gloss 😊 Anonymkode: 191ad...f92 TS her okei. Men må jeg da ha en mørkere gloss eller noe? Og glissen går jo kjapt ut igjen. Må jeg glosse det hele tiden for å holde det sånn da? Eller kan man ta en gloss og så vedlikeholde med lilla sjampo eller noe? Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:04 #18 Del Skrevet torsdag kl 17:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med noen askeblonde striper i håret heller? Hvorfor må alle være blond? Det er ikke fint, du har og for mørk ettervekst.. Anonymkode: 6a7f0...672 TS her Jeg var hos frisøren for et par dager siden bare. Jeg ville ikke ha bleking eller hva enn de bruker helt i hodebunnen og så ville jeg ha noe som ikke måtte vedlikeholdes så ofte hos frisøren. Så da ble det sånn 😅 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:09 #19 Del Skrevet torsdag kl 17:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her Jeg var hos frisøren for et par dager siden bare. Jeg ville ikke ha bleking eller hva enn de bruker helt i hodebunnen og så ville jeg ha noe som ikke måtte vedlikeholdes så ofte hos frisøren. Så da ble det sånn 😅 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Hvis du vil ha en farge som krever lite vedlikehold, så burde du gått for foilyage eller balayage, kommer an på hvor lyst og naturlig du vil ha det, jeg vet ikke om det er det frisøren har prøvd seg på her? Anonymkode: 191ad...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:26 #20 Del Skrevet torsdag kl 17:26 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du vil ha en farge som krever lite vedlikehold, så burde du gått for foilyage eller balayage, kommer an på hvor lyst og naturlig du vil ha det, jeg vet ikke om det er det frisøren har prøvd seg på her? Anonymkode: 191ad...f92 TS her jeg husker ikke hva det het det ho gjorde. Kanskje foliyage. Er ikke helt sikker. Jeg sa jeg ville ha det kaldt og lyst, men ho sa på forhånd at det ikke ville kunne bli like kaldt som jeg ønsket. Vet ikke om det var min eller ho sin feil, men denne fargen krasjer ihvertfall til meg😬 Anonymkode: 2c4f8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå