Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har svart på undersøkelser hos Norstat i noen år nå. 

Innimellom trekker de vinnere av reisegavekort på 15k, 500 norstatmynter til de som "fant påskeegget" osv.. 

Vinnerne annonseres alltid f.eks Hanne M. Lars K. Osv.. 

Lurer på ;

Har noen av dere noen gang vunnet noe slik som f.eks et reisegavekort hos norstat? Hvordan kan man vite det er reelt?

Anonymkode: 80964...29a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vunnet gavekort el lign hos Norstat. Litt enig med deg ang om det er realistisk eller kun lureri 

Anonymkode: de67c...d3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Aldri. Og jeg har vært med i mange år. Men det bygger jo kraftig ned troverdigheten hvis det ikke er sant, så det har jeg faktisk ikke reflektert over. Jeg har spilt Lotto i veldig mange år og. Men aldri vunnet mer en minste premie. Men det betyr ikke at Norsk Tipping lyger om at det hver uke er noen som vinner første premie.

Anonymkode: beb02...857

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vunnet noe. Men jeg har reagert på noen av navnene som dukker opp, andelen sjeldne utenlandske navn er meget høy syns jeg.

Anonymkode: 90f2e...516

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri vunnet noe. Men jeg har reagert på noen av navnene som dukker opp, andelen sjeldne utenlandske navn er meget høy syns jeg.

Anonymkode: 90f2e...516

Det er kanskje ikke så rart, siden de finnes i flere land….

Anonymkode: 6d1c8...336

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vunnet. 

Anonymkode: a7b20...70e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har spilt Lotto i veldig mange år og. Men aldri vunnet mer en minste premie. Men det betyr ikke at Norsk Tipping lyger om at det hver uke er noen som vinner første premie.

Nei, men de vil ikke foretelle noe om vinnersjansene. Og at man over tid vil tape halvparten av innsatsen.

Hvem ville satset penger på at de klarte å ringe en tilfeldig valgt mobiltelefon i Norge på ett forsøk? Og det har større sjans for å lykkes enn å få 7 rette i Lotto med én rekke.

Anonymkode: 3423c...b6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vunnet reisegavekort på 5000kr hos norstat.

Anonymkode: 7a6d9...e93

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Aldri. Og jeg har vært med i mange år. Men det bygger jo kraftig ned troverdigheten hvis det ikke er sant, så det har jeg faktisk ikke reflektert over. Jeg har spilt Lotto i veldig mange år og. Men aldri vunnet mer en minste premie. Men det betyr ikke at Norsk Tipping lyger om at det hver uke er noen som vinner første premie.

Anonymkode: beb02...857

Det er ikke lik sannsynlighet for å vinne lotto for alle. Det var nemlig ulik sannsynlighet for å vinne lotto avhengig om du spilte i lag eller ikke. Dette var en feil hos Norsk tipping.

https://www.vg.no/sport/i/gwAXQa/norsk-tipping-feil-stoerre-enn-antatt-svaert-alvorlig

• Liker 1
Skrevet

Har vært med i mange år og aldri vunnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke Norstat, men jeg jobbet i TNS Gallup en periode, og det er i all fall reelt. 

Jeg tror konkurransetilsynet her til lands er såpass på ballen at man ikke kan drive med falske loddtrekninger i så stor skala som Norstat isåfall gjør. Ring pressen, isåfall. Det er jo et scoop. Kanskje landets største leverandør av den type data, jukser.

De måtte jo bare lagt ned sjappa omtrent, tillit til at de er etterrettelige og til å stole på, er jo det de lever av omtrent. Det er for meg fullstendig usannsynlig at denne veldig viktige delen av å drifte et panel, bare er juks og fanteri.

Anonymkode: 03a58...207

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vunnet, men det skal jo mye til når det er mange som deltar. Jeg tviler ikke på at det er ekte trekninger, men er jo uansett ikke noe man bruker penger på å delta i. 

Jeg liker å bruke mine poeng på kinokort, siden hvert poeng da er verdt mer enn en krone (selv om de nylig satte opp antall mynter man må ha). 

Anonymkode: fc5ba...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...