AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Del Skrevet 24. april Jeg har blitt eldre, kjønnsleppene mine har tydeligvis blitt større og lengre og mine go to truser passer ikke lenger. Tips til truser med bredere tøystykke under? Anonymkode: 56e69...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 24. april #2 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har blitt eldre, kjønnsleppene mine har tydeligvis blitt større og lengre og mine go to truser passer ikke lenger. Tips til truser med bredere tøystykke under? Anonymkode: 56e69...358 Passer ikke vanlige boxere da? Eg tror eg trenger større plass enn deg, men det funker med boxer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Men jeg vil ikke gå med boxere, jeg vil ha fine truser😅 Anonymkode: 56e69...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april Hva bruker du da? String? Vanlige truser er for smale midt under? For meg så er det viktig at det ikke blir sånn truse kant. Anonymkode: a660c...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 24. april #5 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men jeg vil ikke gå med boxere, jeg vil ha fine truser😅 Anonymkode: 56e69...358 Er mange fine og sexye boxere for damer. Alternativt hipstere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 10:07 #6 Del Skrevet fredag kl 10:07 Jeg liker disse, men de kommer bare i sort, da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:21 #7 Del Skrevet fredag kl 10:21 Hva med truser med fransk åpning, da er det ingen ting som er i veien? Anonymkode: ef2b2...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:13 #8 Del Skrevet fredag kl 14:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med truser med fransk åpning, da er det ingen ting som er i veien? Anonymkode: ef2b2...e06 Da får man jo gnagsår på hele stasen fra buksene🤦🏻♀️ Anonymkode: 56e69...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:22 #9 Del Skrevet fredag kl 14:22 Har du testet ut noen «hipster» truser? Føler at mange av dem har en slags type boxer form, men uten de lange beina. Så de har et bredt området mellom beina, men ikke de lange beina. Anonymkode: 5fe13...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet fredag kl 14:24 #10 Del Skrevet fredag kl 14:24 (endret) Om jeg kan komme med et motsatt tips. Mange av trusene fra Change er smalere nederst. Blant annet Ciara, og Oline (mener det er de jeg har. Ciara i hvert fall.). Det er på hipstere. Jeg måtte bytte fra Annie på Cubus, som var min store favoritt, når de sluttet med den. Gikk da over til Ciara fra Change, og måtte rett og slett spørre angående det at de var smalere nede. Var redd for lekkasje ved mensen, men det har gått fint. Så om du sjekker Change, sjekk litt ekstra nøye før du kjøper. Endret fredag kl 14:25 av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:28 #11 Del Skrevet fredag kl 14:28 https://www.lindex.com/no/p/3001923-80-svart-3-pakning-truser-med-hoy-midje?hl=nb Disse syns jeg er fint og de dekker 🙂 Anonymkode: 34283...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:32 #12 Del Skrevet fredag kl 16:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da får man jo gnagsår på hele stasen fra buksene🤦🏻♀️ Anonymkode: 56e69...358 Går veldig ofte uten truse under bukser og har aldri opplevd gnagsår Anonymkode: 7c4cf...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå