Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt på en venn/bekjentsskap av din kjæreste og senere fått vite at det var noe mellom dem? Hvordan oppførte de seg mot hverandre og mot deg da dere møttes? Var det noen tegn? Magefølelse? Likte du vedkommende?

Anonymkode: 3decd...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjorde tilfeldigvis det da barnet våres var i bursdag til datteren hans. 
Tenkte ikke så mye over oppførselen hans da, men hadde jeg fått en sjanse til ville jeg sett det. Avmålt, mindre «energi» en hva det bruker å være.

Anonymkode: b8703...78d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, gjorde tilfeldigvis det da barnet våres var i bursdag til datteren hans. 
Tenkte ikke så mye over oppførselen hans da, men hadde jeg fått en sjanse til ville jeg sett det. Avmålt, mindre «energi» en hva det bruker å være.

Anonymkode: b8703...78d

Interessant. Da jeg møtte en dame jeg er litt usikker på i forhold til mannen min har jeg lagt merke til at han er litt mer avmålt enn vanlig. Ikke veldig mye, men noe. Men kan være litt fordi han merker at jeg er litt mistenksom pga noen ting.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare møtt. Hun var venninna mi 🙄 Husker jeg skulle hjem til henne for å skjelle henne ut. Så husker jeg at jeg bare syntes ufattelig synd på henne istedet. Ga henne en klem og så meg aldri tilbake, og kuttet all kontakt med henne. Henne likte jeg ikke.

Anonymkode: dac75...7f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke bare møtt. Hun var venninna mi 🙄 Husker jeg skulle hjem til henne for å skjelle henne ut. Så husker jeg at jeg bare syntes ufattelig synd på henne istedet. Ga henne en klem og så meg aldri tilbake, og kuttet all kontakt med henne. Henne likte jeg ikke.

Så grusomt 💔 det unner jeg ingen, så utrolig egoistisk av henne (og din partner). Men vil du si hun oppførte seg annerledes når din kjæreste var der også?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så grusomt 💔 det unner jeg ingen, så utrolig egoistisk av henne (og din partner). Men vil du si hun oppførte seg annerledes når din kjæreste var der også?

Ja det var helt jævlig! Hun oppførte seg som vi var bestevenninner så knulla hun han bak ryggen min 🤮

Hadde det ikke vært for at han innrømte det så hadde jeg aldri fått greie på det, for han angret visst nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt. 

Men en felles venninne ble ekstremt interessert i, og innpåsliten på kjæresten min da vi endelig ble sammen. Da måtte hun plutselig ha han selv.

Vi brøt begge kontakten med henne.

Anonymkode: a22e9...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en annen venninne av han presenterte sin venninne for meg. Veldig rart møte pga hun nermest overså meg når hun ble presentert. Jeg var gravid.

Anonymkode: 110f6...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke sammen med typen men en annen vri. Elskerinna kom to ganger innom jobben min selv om hun bor langt unna. Latet som hun kikket på klær, men kikket mest på meg…

Hun trodde nok at jeg så henne som en vanlig kunde. Men jeg hadde avslørt utroskapen og funnet ut hvem hun var. Jeg drev i all hemmelighet med lånesøknader og planla utflytting og brudd. Så kikket bare tilbake og lo innvendig, for et rart og usikkert trekk å smugkikke på hun du puler typen til.

Og for å legge til moroa, når jeg flyttet ut var det jo noen ting jeg glemte. Men det var langt unna så exen samlet det opp også dro jeg dit en lørdags kveld. Var tørst og dro innom lokalbutikken hos han, der satt hun i kassa gitt. Jeg visste de fortsatt hang sammen, når jeg skulle dra kortet gikk det en jævel i meg så sa jeg «forresten jeg tar en pakke kondomer og». Laaang nese 🤣 den telefonen hans lå og gløda på bordet av anrop og meldinger mens jeg var der 😅😇 men kondomene lå trygt i lomma…

Anonymkode: f42c1...301

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, ikke sammen med typen men en annen vri. Elskerinna kom to ganger innom jobben min selv om hun bor langt unna. Latet som hun kikket på klær, men kikket mest på meg…

Hun trodde nok at jeg så henne som en vanlig kunde. Men jeg hadde avslørt utroskapen og funnet ut hvem hun var. Jeg drev i all hemmelighet med lånesøknader og planla utflytting og brudd. Så kikket bare tilbake og lo innvendig, for et rart og usikkert trekk å smugkikke på hun du puler typen til.

Og for å legge til moroa, når jeg flyttet ut var det jo noen ting jeg glemte. Men det var langt unna så exen samlet det opp også dro jeg dit en lørdags kveld. Var tørst og dro innom lokalbutikken hos han, der satt hun i kassa gitt. Jeg visste de fortsatt hang sammen, når jeg skulle dra kortet gikk det en jævel i meg så sa jeg «forresten jeg tar en pakke kondomer og». Laaang nese 🤣 den telefonen hans lå og gløda på bordet av anrop og meldinger mens jeg var der 😅😇 men kondomene lå trygt i lomma…

Beste 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 27904...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme. Men vet at en kollega har en affære med en annen kollega. Og har hele veien syns at det er grusomt gjort. Men så har andre kollegaer unnskyldt det med at konen er spesiell og fæl og you name it. Jeg har prøvd å sagt at det får så være men det er uansett bedre å bryte forholdet til kona enn å holde på slik bak ryggen hennes . Så var jeg ute på joggetur sist lørdag i et turområde her i nærheten. Da møter jeg han -og kona. Han presenterer meg. Og hun er så pratsom og så hyggelig. Og spørr om hvordan jeg liker jobben og om jeg ofte går tur der og forteller om sin jobb. Har aldri hatt mer lyst til å synke gjennom et hull som da. Jeg kjenner hun ikke. Men jeg har nok vore enda mer spydig mot min kollega etter den episoden så tror nok kanskje han har forstått at jeg vet det de tror «ingen» vet. Klarte til å med og lire ut av meg at jeg hadde letet etter han men at enten så var jeg veldig dårlig på å lete eller så antok jeg at han hadde seg en runde med gjømmsel og om det var på bøttekottet så er det fint for han. Alle går jo dit når det blir for meget. Har aldri sett han stamme så mye i hele sitt liv. Og jeg vet at han har veldig respekt for meg så håper at det satte en støkk i han. Sorry, not sorry. Men det er ugreit og la kollegaer bli en del av sitt eget dobbeltspill. 

Anonymkode: 27904...7c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Haha, nydelig! 

Anonymkode: 1d90c...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og han blir unektelig mye kortere og avmålt i svarene når hun er rundt eller direkte til hun, enn han normalt er.. 

Anonymkode: b8d40...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...