AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:11 #41 Del Skrevet torsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Også? Hun var jo på bedringens vei, så hvorfor i alle dager skal hun bruke av legens tid som allerede har mer enn nok å gjøre, som sagt det er ikke rart legene er overarbeidet, og folk må vente lenge på time, når folk renner ned dørene deres totalt unødvendig. Anonymkode: 28756...5cd Er svaret ditt i det hele tatt relevant til det jeg skriver om feber og normal temperatur ved forkjølelse? Nei. Jeg har ikke ytret et ord om å sløse med legens tid, den diskusjonen har jeg ikke begitt meg ut på, i det hele tatt. Anonymkode: 51d1d...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:16 #42 Del Skrevet torsdag kl 17:16 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg syns det er relevant når folk uten peiling prøver å gaslighte TS til å tro at >39 er en normal febertemperatur ved en alminnelig forkjølelse. Jeg er enig i at det ikke spiller noen rolle hvilket virus TS har vært smittet med, så lenge h*n er på bedringens vei, så har det ikke noe å si, men det blir feil at folk skal sitte her å overbevise TS om noe som ikke er riktig. Anonymkode: 51d1d...276 Vel, ts er er jo ute etter å få bekreftet at legen tok feil og at dette ikke bare var en "ynkelig forkjølelse". Jeg er en sånn som mange ganger har hatt den typen feber når jeg er forkjølet, dvs. det jeg regner med at var en forkjølelse. Apropos folk og med uten peiling; legen som undersøkte ts er vel den med mest peiling i denne saken, eller? Anonymkode: a81be...8c7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:17 #43 Del Skrevet torsdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er svaret ditt i det hele tatt relevant til det jeg skriver om feber og normal temperatur ved forkjølelse? Nei. Jeg har ikke ytret et ord om å sløse med legens tid, den diskusjonen har jeg ikke begitt meg ut på, i det hele tatt. Anonymkode: 51d1d...276 Hva spiller det for noen rolle om det var forkjølelse eller et annet virus? Du siterte meg når jeg svarte på en annen post hvor det stod at nhi skriver at man skal kontakte lege hvis man har over 40 i feber, hvor jeg skrev at 39.3 er hverken 40 eller over 40. Anonymkode: 28756...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:19 #44 Del Skrevet torsdag kl 17:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble plutselig veldig lysky i går og ordnet timen da. Dette gikk over til i dag, var derfor. Tenkte å ikke nevne det for at d ikke skulle bli gjenkjent Anonymkode: 5a909...860 Med mindre du er en av disse ukritiske tullingene som oppdaterer facebook-statusen din hver eneste dag med hvordan du føler deg så blir du da ikke gjenkjent. Til neste gang; du kan kjøpe tester på apoteket hvor du kan selvteste deg for corona og influensatype a + b. Så slipper du å okkupere legetid som bør forbeholdes de som faktisk trenger medisinsk hjelp og reseptbelagt behandling. Anonymkode: 0a5a8...8b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet torsdag kl 17:23 #45 Del Skrevet torsdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde høy feber fra fredag til søndag, klarte bare ligge. Mandag til i går lett feber. Og i dag feberfri til nå hvor jeg fryser litt. Har hatt lite andre symptomer bortsett fra litt vondt i musklene og hodet. Tett i nesen kom først i går. Så jeg fikk meg en legetime, bare for å se til at det ikke er noe spesielt. Og forklarte til legen. Han sa at var en forkjølelse på tur ned siden crp bare var på 16. Jeg nekter å tro at dette har vært en ynkelig forkjølelse. Rekner med crpn vil gå ned ettersom influensaen eller evt coviden avtar? Anonymkode: 5a909...860 Er det virus, uansett hvilken så vil ikke crp ligge så høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet torsdag kl 17:23 #46 Del Skrevet torsdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Unnskyld at jeg smiler men dette er liksom den nye normalen. Jeg har også venner og bekjente som nekter på at de har hatt forkjølelse, de insisterer alltid på at de har hatt heftige sykdommer som lungebetennelse, influensa eller covid e. l. Sykdommer. Når de plutselig får en skikkelig influensa så ønsker de heller å dø, for influensaen de hadde var den verste i manns minne må vi vite 😂 Anonymkode: 7930f...669 Influensa kan være ganske jævlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:57 #47 Del Skrevet fredag kl 06:57 Maleficenta skrev (13 timer siden): Influensa kan være ganske jævlig da Kan? Influensa ER helt jævlig. De fleste får seg en skikkelig vekker når de faktisk får det. Anonymkode: 54995...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet fredag kl 07:06 #48 Del Skrevet fredag kl 07:06 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men har man feber oppi 39,9 ved forkjølelse? Anonymkode: 5a909...860 Ja, det kan man godt ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 07:15 #49 Del Skrevet fredag kl 07:15 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan? Influensa ER helt jævlig. De fleste får seg en skikkelig vekker når de faktisk får det. Anonymkode: 54995...21a Er ikke alltid det. Er ikke alle som blir like syke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:02 #50 Del Skrevet fredag kl 10:02 Det spiller jo ikke noe rolle hva det heter, det viktigste er jo at det går over. Og siden det er på bedringens vei tester ikke legen for covid og influensa, men det kan man enkelt gjøre hjemme( er ikke sikkert det slår ut nå) Man kan bli vel så sjuk av en forkjølelse, og feberen sier ikke annet enn hvor mye kroppen jobber for å kvitte seg med dritten Crp måler ikke virus, så uten bakterieinfeksjon vil den uansett være relativt lav Anonymkode: d50d8...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå