AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:53 i går fikk jeg to streker på graviditetstest men jeg tok den litt tidelig ca 5 dager før ventet mens i dag kom det en liten dråpe av bystet. er det noen som har opplevd det samme? jeg håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 25857...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:12 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): i går fikk jeg to streker på graviditetstest men jeg tok den litt tidelig ca 5 dager før ventet mens i dag kom det en liten dråpe av bystet. er det noen som har opplevd det samme? jeg håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 25857...a93 Hvor gammel er du? Anonymkode: c9524...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:32 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:32 Du må legge tråden i riktig underforum hvis zu skal ha svar. Anonymkode: 2426e...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:33 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:33 Altså hvis du fikk to streker på gravidtetstesten så er du gravid. Anonymkode: b07d4...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 16:38 #5 Del Skrevet torsdag kl 16:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): i går fikk jeg to streker på graviditetstest men jeg tok den litt tidelig ca 5 dager før ventet mens i dag kom det en liten dråpe av bystet. er det noen som har opplevd det samme? jeg håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 25857...a93 Når skulle du ha mens? Du får ikke melk fra puppene før du neste er 5-6 mnd på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet torsdag kl 18:44 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må legge tråden i riktig underforum hvis zu skal ha svar. Anonymkode: 2426e...6e4 Tråden er flyttet fra Generell debatt til Graviditet, spedbarn og babytiden Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:02 #7 Del Skrevet torsdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: c9524...4aa 32 hvordan det? Anonymkode: 25857...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:03 #8 Del Skrevet torsdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså hvis du fikk to streker på gravidtetstesten så er du gravid. Anonymkode: b07d4...577 jeg tok testen i går altså 6 dager før ventet mens så jeg er redd det kan være en falsk positive test Anonymkode: 25857...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:05 #9 Del Skrevet torsdag kl 19:05 mommyaka skrev (2 timer siden): Når skulle du ha mens? Du får ikke melk fra puppene før du neste er 5-6 mnd på vei mensen er ikke sen, jeg tok testen litt tidelig Anonymkode: 25857...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 19:08 #10 Del Skrevet torsdag kl 19:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): mensen er ikke sen, jeg tok testen litt tidelig Anonymkode: 25857...a93 Om den kommer mer væske fra puppene ville jeg nok få det skjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:11 #11 Del Skrevet torsdag kl 19:11 mommyaka skrev (2 minutter siden): Om den kommer mer væske fra puppene ville jeg nok få det skjekket Ikke uvanlig å få litt væske fra puppene tidlig i graviditet nr 2+++. (Men har ikke hørt om det ved graviditet nr 1) Anonymkode: 87123...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 19:15 #12 Del Skrevet torsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke uvanlig å få litt væske fra puppene tidlig i graviditet nr 2+++. (Men har ikke hørt om det ved graviditet nr 1) Anonymkode: 87123...888 Kanskje tidelig..men om 12 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:12 Det høres uvanlig ut å få væske ut av brystene så tidlig, i alle fall hvis det er det første svangerskapet ditt. Du skriver at det kom en dråpe ut - bare rant det ut? Eller klemte du for å få den ut? Anonymkode: ba5c1...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:15 #14 Del Skrevet torsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres uvanlig ut å få væske ut av brystene så tidlig, i alle fall hvis det er det første svangerskapet ditt. Du skriver at det kom en dråpe ut - bare rant det ut? Eller klemte du for å få den ut? Anonymkode: ba5c1...8c2 den kom når jeg skulle ta ut fra kjøleskapet Anonymkode: 25857...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå