AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april i går fikk jeg to streker på graviditetstest men jeg tok den litt tidelig ca 5 dager før ventet mens i dag kom det en liten dråpe av bystet. er det noen som har opplevd det samme? jeg håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 25857...a93
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): i går fikk jeg to streker på graviditetstest men jeg tok den litt tidelig ca 5 dager før ventet mens i dag kom det en liten dråpe av bystet. er det noen som har opplevd det samme? jeg håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 25857...a93 Hvor gammel er du? Anonymkode: c9524...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Du må legge tråden i riktig underforum hvis zu skal ha svar. Anonymkode: 2426e...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Altså hvis du fikk to streker på gravidtetstesten så er du gravid. Anonymkode: b07d4...577
mommyaka Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): i går fikk jeg to streker på graviditetstest men jeg tok den litt tidelig ca 5 dager før ventet mens i dag kom det en liten dråpe av bystet. er det noen som har opplevd det samme? jeg håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 25857...a93 Når skulle du ha mens? Du får ikke melk fra puppene før du neste er 5-6 mnd på vei
Perelandra Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må legge tråden i riktig underforum hvis zu skal ha svar. Anonymkode: 2426e...6e4 Tråden er flyttet fra Generell debatt til Graviditet, spedbarn og babytiden Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: c9524...4aa 32 hvordan det? Anonymkode: 25857...a93
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså hvis du fikk to streker på gravidtetstesten så er du gravid. Anonymkode: b07d4...577 jeg tok testen i går altså 6 dager før ventet mens så jeg er redd det kan være en falsk positive test Anonymkode: 25857...a93
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Skrevet 24. april mommyaka skrev (2 timer siden): Når skulle du ha mens? Du får ikke melk fra puppene før du neste er 5-6 mnd på vei mensen er ikke sen, jeg tok testen litt tidelig Anonymkode: 25857...a93
mommyaka Skrevet 24. april #10 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): mensen er ikke sen, jeg tok testen litt tidelig Anonymkode: 25857...a93 Om den kommer mer væske fra puppene ville jeg nok få det skjekket
AnonymBruker Skrevet 24. april #11 Skrevet 24. april mommyaka skrev (2 minutter siden): Om den kommer mer væske fra puppene ville jeg nok få det skjekket Ikke uvanlig å få litt væske fra puppene tidlig i graviditet nr 2+++. (Men har ikke hørt om det ved graviditet nr 1) Anonymkode: 87123...888
mommyaka Skrevet 24. april #12 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke uvanlig å få litt væske fra puppene tidlig i graviditet nr 2+++. (Men har ikke hørt om det ved graviditet nr 1) Anonymkode: 87123...888 Kanskje tidelig..men om 12 dpo
AnonymBruker Skrevet 24. april #13 Skrevet 24. april Det høres uvanlig ut å få væske ut av brystene så tidlig, i alle fall hvis det er det første svangerskapet ditt. Du skriver at det kom en dråpe ut - bare rant det ut? Eller klemte du for å få den ut? Anonymkode: ba5c1...8c2
AnonymBruker Skrevet 24. april #14 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres uvanlig ut å få væske ut av brystene så tidlig, i alle fall hvis det er det første svangerskapet ditt. Du skriver at det kom en dråpe ut - bare rant det ut? Eller klemte du for å få den ut? Anonymkode: ba5c1...8c2 den kom når jeg skulle ta ut fra kjøleskapet Anonymkode: 25857...a93
Ny Bruker Skrevet 29. april #15 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 22.15): den kom når jeg skulle ta ut fra kjøleskapet Anonymkode: 25857...a93 Hæ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå