Gå til innhold

Ønsker å lukte fresht, ungdommelig og varmt/feminint - tips søkes!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår, da jeg var ute og gikk i skogen, gikk et ungt par forbi meg. Det ble liggende igjen en så utrolig deilig lukt etter dem. Det luktet friskt, ungt - tiltrekkende lukt liksom. Ikke altfor sterkt eller parfymert, men sterkt nok til at jeg kjente det. Tipper det kan ha kommet av en blanding av rene klær, god shampo/et hårprodukter, body lotion og evt parfyme. 

Jeg liker ikke tunge parfymer eller sterkt syntetisk lukt. Har en body nist fra DKNY som lukter mild lime, og den pleier jeg å få komplimenter for. Men trenger forandring.

Jeg liker f.eks duften av rene klær (men ikke dynket i skyllemiddel), varme, sommer, friskhet, sitrus, furunål og bringebær. 

Har noen tips til shampo, body lotion, mild parfyme, håndkrem, hårspray, skyllemiddel e.l som lukter slik jeg beskriver? Jeg liker den rene, unge, friske stemningen. Lukter betyr mye for meg 🩷 (Men akkurat passe i dose)

K 46 

Anonymkode: 66ba9...242

AnonymBruker
Skrevet

*body mist, skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet

Liker også at det lukter sexy, på en måte, men på en litt sånn "nydusjet" måte 👌🏻 

Eksempler på konkrete produkter ønskes. Tungt, krydrete er ikke av interesse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det antakelig kan ha vært en av body mistene fra sol de janeiro. De er utrolig populære blant yngre jenter nå, og jeg synes mange av dem lukter fresht og og «rent» uten at de lukter veldig parfyme. Datteren min har mange av dem, og jeg kjenner stadig igjen noen av duftene på jenter i 20-årene som sitter ved siden av meg på T-banen e.l 😊

Anonymkode: 0a02c...80d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Dette skal sjekkes ut 💕 Supert med konkrete tips! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Clean sine parfymer. Personlig er jeg fan av Vanilla Cloud.

Anonymkode: 6f2c4...1ef

• Liker 3
Skrevet

Sweet tooth by Sabrina Carpenter

AnonymBruker
Skrevet

The Muse fra Zarkoperfume lukter litt sånn nyvaskede klær.

Anonymkode: cd547...2e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

The Muse fra Zarkoperfume lukter litt sånn nyvaskede klær.

Anonymkode: cd547...2e7

Synes du? Jeg synes den luktet surt 😅

Anonymkode: 6f2c4...1ef

Skrevet

Glow frå Jennifer Lopez . Soapy med rose

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, dere over!  Lukt er individuelt, men jeg noterer. Tar det med neste gang jeg er innom parfymeri. Synes mange parfymer lukter intenst, syntetisk og bare... - for mye. Prøvde for en stund siden den mest populære av de stiletthæl/damesko-parfymene. Den ble altfor intens. Likte parfymen "Her" fra Burberry i butikken, men den også ble for sterk for meg. Søsteren min syntes den luktet "mann" 😅 Jeg syntes den luktet feminint, men ikke fresht nok. 

Har et håp om å finne en krem eller et eller annet som lukter himmelsk. Noe nytt og deilig.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Dylan Purple fra Versace, på meg blir den veldig lett og frisk/fruktig med et hint av bringebærdrops :) Finnes dusjsåpe også, men den har jeg ikke prøvd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (9 timer siden):

Jeg liker veldig godt Dylan Purple fra Versace, på meg blir den veldig lett og frisk/fruktig med et hint av bringebærdrops :) Finnes dusjsåpe også, men den har jeg ikke prøvd. 

Takk! 💕 Skal testes imorgen. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Khiel´s hårolje. Elsker å lukte på håret mitt når jeg har det i. Føles ikke tyngende på håret, bare lett og friskt. 

Anonymkode: e31eb...24f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes un jardin sur le nil fra Hermès lukter lett og friskt!

Skrevet

Guerlain Allegoria-serien har mye som er friskt og lett

AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...