Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det slik at hvis man går mye uten bh (hjemme) så får man lettere hengebryst?

hva om natten da? skal man bruke det, eller ikke? har hørt så mye rart om dette å vil finn ut hva dere mener..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mja, det kan man fa.

Brystet er omgitt av elastiske vevtrader som stekkes ved belastning. Nar disse er töyd ut gar de ikke tilbake igjen sa det er derfor anbefalt a ga med BH. Dette gjelder alle bryst str. men sa klart, jo tyngre bryst jo mer belastning.

Nar det gjeder BH om natten sa trenger du vel strengt tatt ikke det. Da ligger man jo (stort sett) stille og belaster derfor ike brystet.

Gjest Binna
Skrevet

Jeg har lest at man ideelt sett bør sove på siden, og bruke pute til å støtte puppene..

Også bør man bruke bh mest mulig, men kanskje ikke døgnet rundt8 det bør hvertfall være et pustende stoff hvis du sover med bh.

jeg sover som regel uten, men bruker en myk bh om natten ved mensturasjon, pga sterke smerter..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 75B og går sjelden med BH hjemme..unntatt hvis jeg bor sammen med en mann (da må jeg nok hoppe inn i BH'en igjen). Jeg har ikke fått hengepupper av det..

Gjest Binna
Skrevet

Det har selvsagt noe med størrelsen å gjøre og da. Jeg bruker 70G så jeg er litt mer "avhengig" av BH..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...