AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 13:50 Var hos min ex for å hente noe ting, har vært veldig mye som skjedde i forholdet og ble slutt for 6 mnd siden. Han respekterte ikke med sex osv og var ofte sint. Klarte avslutte på grei måte. Har utsatt å hente tingene mine, var der idag og han begynte klå på meg og jeg sa nei jeg vil ikke bli tatt på. Han ble veldig irritert og sa at jeg må skjønne han har ikke hatt sex på lenge, gikk ut og han dro tak i meg og bønnfaller meg om å gi han 5 minutter. Nei sier jeg og at han må respektere meg, og han ble sint i blikket litt og begynte flire og lo og sa jada jada.... Gikk ut og han ropte etter meg og løp etter meg. Jeg ble litt skjelven. Gikk derfra og han har ringt meg uavbrutt i en time. Flere som er enig at dette ikke er greit? Tør ikke treffe han igjen! Anonymkode: c4e54...5d0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet torsdag kl 13:53 #2 Del Skrevet torsdag kl 13:53 Bra jobba! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:06 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:06 Selvsagt er det ikke greit, han har null respekt for deg. Anonymkode: 754cf...375 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet torsdag kl 14:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:07 Herregud så skummelt! Ikke rart du er redd. Du burde kanskje skrive en melding til ham om at du opplevde dette svært skummelt og ugreit, og håpe han svarer sånn at du får dette bekreftet, så du har bevis om han blir ytterligere ubehagelig, og du vil anmelde. Dette er jo seksuell trakassering. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:08 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:08 Jeg håper du blokkerer han overalt og aldri ser deg tilbake. Anonymkode: 754cf...375 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet torsdag kl 14:10 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper du blokkerer han overalt og aldri ser deg tilbake. Anonymkode: 754cf...375 Dette. Blokker ham overalt, og hvis han likevel skulle klare å kontakte deg på noe vis, svarer du ikke. Håper du fikk tingene dine med deg, og hvis du må tilbake for å hente noe mer, tar du med deg noen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:12 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:12 Helt riktig å forlate ham. Ingen dame fortjener å lite med en sånn dust. Anonymkode: 48b3c...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:35 #8 Del Skrevet torsdag kl 14:35 Hvis han er sånn nå, se for deg om 5 år... Det er ikke ditt problem at han ikke har hatt sex på lenge, og det er ikke akkurat deg han har lyst på da, da er det bare for sex uansett. Han kan ha en helt umoden og idiotisk måte å vise deg at han vil ha deg, og med det reaksjonsmønsteret der, så er ikke det helt imponerende... Du har all grunn til å være skjelven nå, og dette er seksuell trakassering og det å løpe etter deg og ringe deg ned... var han i det hele tatt edru, så er dette helt forkastelig oppførsel. Dette skal du ikke godta - go no contact. Eneste som hjelper. Anonymkode: 0d11f...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:43 #9 Del Skrevet torsdag kl 14:43 Hvis du fikk med deg tingene blokkerer du ham overalt Dersom du ikke fikk med deg tingene, tar du med din største kompis of sier "det er jo så lenge siden du har hatt sex så Ola har sagt seg villig til å gi deg en runde mens jeg pakket ferdig så jeg slipper å bli voldtatt." Anonymkode: 10346...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:44 #10 Del Skrevet torsdag kl 14:44 Han her er jo gæren??? Anonymkode: 543ff...b58 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:17 #11 Del Skrevet torsdag kl 15:17 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvis han er sånn nå, se for deg om 5 år... Det er ikke ditt problem at han ikke har hatt sex på lenge, og det er ikke akkurat deg han har lyst på da, da er det bare for sex uansett. Han kan ha en helt umoden og idiotisk måte å vise deg at han vil ha deg, og med det reaksjonsmønsteret der, så er ikke det helt imponerende... Du har all grunn til å være skjelven nå, og dette er seksuell trakassering og det å løpe etter deg og ringe deg ned... var han i det hele tatt edru, så er dette helt forkastelig oppførsel. Dette skal du ikke godta - go no contact. Eneste som hjelper. Anonymkode: 0d11f...ec1 Edru midt på dagen 😫😫 har aldri løpt fra et sted så fort som jeg gjorde idag.. synes blikket han ga var skummelt og.. Anonymkode: c4e54...5d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:18 #12 Del Skrevet torsdag kl 15:18 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Han her er jo gæren??? Anonymkode: 543ff...b58 Fikk også sms nå om jeg kan låne han penger... 😫😫😫 Anonymkode: c4e54...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #13 Del Skrevet torsdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fikk også sms nå om jeg kan låne han penger... 😫😫😫 Anonymkode: c4e54...5d0 Hvorfor blokkerer du han ikke? Anonymkode: 754cf...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:28 #14 Del Skrevet torsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor blokkerer du han ikke? Anonymkode: 754cf...375 Blokkerte nå. Har vært på jobb nå så bare ikke sett svar på innleggene før nå. Og ikke åpnet noen meldinger før nå 🤮 Anonymkode: c4e54...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:40 #15 Del Skrevet torsdag kl 16:40 Jenter: Aldri gå alene når du skal hente tingene dine hos en eks. Ta med din far, bror, onkel, kollega, kamerat, egentlig hvem som helst. Selv om det er verdens snilleste mann du har forlatt vet du ikke hvordan han vil reagere. Anonymkode: 386d3...297 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:41 #16 Del Skrevet torsdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jenter: Aldri gå alene når du skal hente tingene dine hos en eks. Ta med din far, bror, onkel, kollega, kamerat, egentlig hvem som helst. Selv om det er verdens snilleste mann du har forlatt vet du ikke hvordan han vil reagere. Anonymkode: 386d3...297 Helt enig! Alt for mangen som blir drept på denne måten. Skjer flere ganger i året. Anonymkode: 0316e...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:00 #17 Del Skrevet torsdag kl 22:00 Uff, det hørtes ekkelt ut. Skjønner godt du ble redd ❤️ Anonymkode: 0ec6e...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:25 #18 Del Skrevet torsdag kl 22:25 Om du ikke fikk med deg tingene dine fra ham, så ville jeg ha kontaktet politiet og bedt dem om å bli med for å hente tingene dine. Det kan også ha en preventiv virkning på ham, fordi du viser at du ikke tier om hvordan han er, man at du snakker om det og at du har støtte i ryggen. Om du ikke vil det, ta med deg far, bror, et par store kompiser eller andre når du henter tingene. Om du har ting der som du har råd til å tape, så tror jeg at jeg ville ha skrevet til ham at han bare kan kaste tingene, da du ikke vil ha dem, og så be ham om å aldri kontakte deg på noen som helst måte igjen. Om han fortsetter å ta kontakt med deg - gå til politiet, for slik han holder på kan han dessverre bli farlig. Anonymkode: 1c38d...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:28 #19 Del Skrevet torsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Var hos min ex for å hente noe ting, har vært veldig mye som skjedde i forholdet og ble slutt for 6 mnd siden. Han respekterte ikke med sex osv og var ofte sint. Klarte avslutte på grei måte. Har utsatt å hente tingene mine, var der idag og han begynte klå på meg og jeg sa nei jeg vil ikke bli tatt på. Han ble veldig irritert og sa at jeg må skjønne han har ikke hatt sex på lenge, gikk ut og han dro tak i meg og bønnfaller meg om å gi han 5 minutter. Nei sier jeg og at han må respektere meg, og han ble sint i blikket litt og begynte flire og lo og sa jada jada.... Gikk ut og han ropte etter meg og løp etter meg. Jeg ble litt skjelven. Gikk derfra og han har ringt meg uavbrutt i en time. Flere som er enig at dette ikke er greit? Tør ikke treffe han igjen! Anonymkode: c4e54...5d0 Her ringer du inn til politiet, enten nå om han fortsatt holder på, eller i morgen. Du varsler bekymring Ove hans fremgangsmåte, og ber om råd til hvordan du skal handle. Mulig politiet og kan ta en telefon til han, for å gi beskjed om at oppførselen hans ikke er ok. Anonymkode: af5a6...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet fredag kl 03:40 #20 Del Skrevet fredag kl 03:40 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg