AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #21 Skrevet 25. april 2025 Jeg bruker tanntråd på skaft. Anonymkode: 213f4...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #22 Skrevet 25. april 2025 Jeg bruker det hver kveld. Men jeg ble flink først i 40-årene. Både med tanntråd og mindre alkohol osv. Man har god tid til å skjerpe seg, mindre behov for å være sunn når man er ung. Anonymkode: 43c9d...c34
AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #23 Skrevet 25. april 2025 De som ikke bruker tanntråd regelmessig har dårlig ånde. Jeg bruker det. Ønsker å beholde tennene mine og ikke stinke av gamle matrester som har ligget og kost seg med illeluktende bakterier. Tar et par minutter å forebygge så mange ting. Anonymkode: 5f337...7dc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #24 Skrevet 25. april 2025 Her var det mange flinke folk som har svart 😅😆 Nei, bruker ikke tanntråd. Tenker mange ganger at jeg skal, men det blir lite av det. Har ikke dårlig ånde, og ca 2 hull (42 år) så det har gått greit likevel altså Anonymkode: da35e...5b5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #25 Skrevet 25. april 2025 Her var det mange flinke folk som har svart 😅😆 Nei, bruker ikke tanntråd. Tenker mange ganger at jeg skal, men det blir lite av det. Har ikke dårlig ånde, og ca 2 hull (42 år) så det har gått greit likevel altså Anonymkode: da35e...5b5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #26 Skrevet 25. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her var det mange flinke folk som har svart 😅😆 Nei, bruker ikke tanntråd. Tenker mange ganger at jeg skal, men det blir lite av det. Har ikke dårlig ånde, og ca 2 hull (42 år) så det har gått greit likevel altså Anonymkode: da35e...5b5 Jeg var ikke alltid flink jeg heller, men nå er det blitt en vane. Hvis jeg ikke hadde begynt å bruke Easy Flosser type produkter så ville jeg antagelig ikke brukt tanntråd nå. Å drive med den tråden rundt fingrene og ha begge henda inni munn var bare noe styr som tok lang tid og var ubehagelig. Anonymkode: 82092...28b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå