AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:37 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:37 Kjøpte den omtalte Dubai-sjokoladen på Europris (2 stk for 100 kr). Syntes ikke det var noen wow-følelse. Hva synes dere? Eller var den jeg kjøpte på Europris juks? De reklamerer den som Dubai-sjokolade, men på pakningen står det The taste of Dubai. Laget i Tyrkia. Anonymkode: 8d95c...2aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:46 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:46 Jeg har smakt 3 forskjellige(bl a den på Europris) og klarer bare ikke å se hva som er hypen, Kunne like gjerne spist en Kvikk lunsj for pistasj har jeg ikke kjent smaken av i noen av de jeg har smakt. Anonymkode: 8ac1e...ea5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet torsdag kl 12:49 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:49 Jeg har smakt. Syns den var god, men veldig tykke biter. For mektig og søt rett og slett. Ja, Kvikk Lunch er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:52 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:52 Jeg har bare smakt hjemmelaget, og synes den er veldig god. Anonymkode: ef4d5...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:55 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:55 Er det noen som spiser den? Er ikke det bare noe som influencere som åpner og bryter et stykke for å se kule ut? Anonymkode: 4ef8a...37e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet torsdag kl 12:59 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:59 Overpriset vare som ikke skal prøves. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:00 #7 Del Skrevet torsdag kl 13:00 Jeg har bare smakt hjemmelaget, som var utrolig god! Anonymkode: 06184...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:01 #8 Del Skrevet torsdag kl 13:01 100% oppskrytt. Men likte den a, men den var ikke WOW OMG ALDRI SMAKT NOE SÅ GODT FØRRRRR - god. Anonymkode: 23b9d...b9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:04 #9 Del Skrevet torsdag kl 13:04 Forventningene blir så høye når de er så dyre og alle snakker om de. Jeg synes de var veldig gode, men ikke så insane gode at jeg betaler nærmere en hundrelapp for en sjokolade... Anonymkode: fe877...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:05 #10 Del Skrevet torsdag kl 13:05 Hjemmelaget er veldig god, men vil nok si at den er litt oppskrytt også. Anonymkode: f67f9...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:06 #11 Del Skrevet torsdag kl 13:06 Jeg synes den er uforskammet god. Hater at jeg liker den så godt, for jeg hater alt den står for. Ting fra TikTok tar jeg som regel maksimal avstand fra, og ting som har med Dubai å gjøre er enda verre. Men så kom jeg i skade for å smake på den allikevel. Nå er ikke alle variantene like gode da, så kan godt forstå at noen er skuffet hvis de har kommet over feil type. Europris sin er midt på treet synes jeg - men hvis det stemmer at de har 2 for 100 vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre idag.. Anonymkode: 7438f...c1d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet torsdag kl 13:09 #12 Del Skrevet torsdag kl 13:09 Jeg syns den er veldig god. Kjøper en liten plate én gang i mnd. Det er jaggu meg stiv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet torsdag kl 13:09 #13 Del Skrevet torsdag kl 13:09 Ikke godt, norsk melkesjokolade er 100 ganger bedre! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:10 #14 Del Skrevet torsdag kl 13:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forventningene blir så høye når de er så dyre og alle snakker om de. Jeg synes de var veldig gode, men ikke så insane gode at jeg betaler nærmere en hundrelapp for en sjokolade... Anonymkode: fe877...b33 Det koster nå uansett nesten en sjokolade nå. Sjokoladen er grei, ingen høydare - kjøper en Troika, heller. Anonymkode: bf543...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet torsdag kl 13:10 #15 Del Skrevet torsdag kl 13:10 Har vært i Dubai to ganger i år (mest av tilfeldigheter, jeg synes det er et rimelig lite givende sted i lengden, Abu Dhabi er også pissekjedelig), og har fortsatt til gode å smake noen Dubaisjokolade. Og jeg er faktisk ganske glad i sjokolade. Kanskje jeg hadde vært mer interessert hvis ikke hele greia ble promotert av samfunnets aller mest hjernedøde mennesker (les: influencere)? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:10 #16 Del Skrevet torsdag kl 13:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes den er uforskammet god. Hater at jeg liker den så godt, for jeg hater alt den står for. Ting fra TikTok tar jeg som regel maksimal avstand fra, og ting som har med Dubai å gjøre er enda verre. Men så kom jeg i skade for å smake på den allikevel. Nå er ikke alle variantene like gode da, så kan godt forstå at noen er skuffet hvis de har kommet over feil type. Europris sin er midt på treet synes jeg - men hvis det stemmer at de har 2 for 100 vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre idag.. Anonymkode: 7438f...c1d Noen her som vet hvem som har den beste Dubai-sjokoladen så jeg kanskje kan få en endelig vurdering. Må si dette var skuffende. Kvikk Lunsj 🍱 må jeg si smaker mye bedre. Selv om det ikke er den pistasj-smaken. Kanskje influenserne burde heller reklamere for den norske kvikk lunsj-sjokoladen? 😀 Anonymkode: 8d95c...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet torsdag kl 13:12 #17 Del Skrevet torsdag kl 13:12 Kvikk lunsj dyppa i pistasjkrem fra olivenlunden er tusen ganger bedre. De masseproduserte sjokoladene smaker jo ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:12 #18 Del Skrevet torsdag kl 13:12 Veldig oppskrytt. Det er bare sjokolade. Anonymkode: 87622...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet torsdag kl 13:15 #19 Del Skrevet torsdag kl 13:15 Akhenaton skrev (2 minutter siden): Har vært i Dubai to ganger i år (mest av tilfeldigheter, jeg synes det er et rimelig lite givende sted i lengden, Abu Dhabi er også pissekjedelig), og har fortsatt til gode å smake noen Dubaisjokolade. Og jeg er faktisk ganske glad i sjokolade. Kanskje jeg hadde vært mer interessert hvis ikke hele greia ble promotert av samfunnets aller mest hjernedøde mennesker (les: influencere)? Dubaisjokoladen ble først introdusert til markedet av et ektepar som driver et konditori i Dubai. De er sterkt i mot alle de dårlige etterligningene som florerer på markedet. Og har visstnok ført til global pistasjmangel 😆Problemet mitt med de jeg har prøvd er at det er for lite pistasjsmak og billig sjokolade. Hadde derimot freia laget noe ordentlig... da hadde jeg ikke brydd meg om prisen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl 13:16 #20 Del Skrevet torsdag kl 13:16 Syns Fast Candy sin var veldig god iallefall 😊 Den fra Europris var helt grei men blir ikke gjenkjøp for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå