Ayesh Skrevet torsdag kl 12:10 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:10 Begge er fine utseendemessig. Men den ene har mer oppbevaringsplass 😁 Hvilken ville du ha valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:14 Det første, uten tvil. Anonymkode: 08bea...34a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 12:15 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:15 Da er jo det store spørsmålet hvor stort behov du har for oppbevaringsplass? Samt hvor høy seng du har - uten å ha sjekket målene ser ser det nederste veldig høyt ut til å være nattbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:17 Jeg har den nederste, og er fornøyd med det. Har ikke bruk for så mye skuffe plass ved senga. Men det kommer jo an på hvilket behov du har det. Anonymkode: ea7b1...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet torsdag kl 12:19 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Vegghengt nattbord/hylle er kjekt, da slipper man å flytte det ved skift av seng, støvsuging osv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Den øverste uten tvil. Anonymkode: 7d95f...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 #7 Del Skrevet torsdag kl 12:22 Ville valgt den øverste. I den nederste blir hyllen bare en større støvsamler, hos meg. Anonymkode: 88371...276 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:30 #8 Del Skrevet torsdag kl 12:30 Den øverste Anonymkode: cfb1e...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:36 #9 Del Skrevet torsdag kl 12:36 Set nederste er lettere og mer harmonisk, det første er litt tungt. Men det kommer an på rommet forøvrig tenker jeg. Hvis det blir mye rot på nederste hylle på alternativ 2, som det fort blir, er alternativ 1 bedre. Anonymkode: 258fe...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:39 #10 Del Skrevet torsdag kl 12:39 Nostalgi. Husker jeg hadde nederste på studenthybelen. Synes det var veldig praktisk. Skuff med akkurat det man trengte å ha tilgjengelig. God bordplass. Men sant at hylla stort sett så rotete ut, da man stuet ting der. Anonymkode: f0972...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:47 #11 Del Skrevet torsdag kl 12:47 Jeg ville valgt den øverste. Plutselig trenger du mer oppbevaringsplass, og så er det greit med all støvtørking man slipper. Det blir mye støv på et soverom. Anonymkode: 6fd96...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:57 #12 Del Skrevet torsdag kl 12:57 Den øverste har mindre ytre flater som samler støv, men totalt mer flater å samle ting/rot på. Har du behov for å ha så mye ting ved senga? Den er, som andre her har påpekt, også 'tyngre' i utseende. Kan du finne en som den nederste med uten den nederste hyllen? Anonymkode: 9b468...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:08 #13 Del Skrevet torsdag kl 13:08 Den øverste. Anonymkode: 39d2f...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:33 #14 Del Skrevet torsdag kl 18:33 Hvor høy er senga di? Anonymkode: 1cdb4...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet torsdag kl 18:34 #15 Del Skrevet torsdag kl 18:34 Jeg hadde også valgt øverste, selv om nederste også er fin. Synes alltid det blir rot i sånne hyller, og samler seg støv. Greit å kunne støe det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:53 #16 Del Skrevet torsdag kl 18:53 Fant disse på finn. Syns du disse ser litt gammel dagse ut? Anonymkode: 7743c...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:19 #17 Del Skrevet torsdag kl 20:19 Syntes ingen av de var fine… Vi har Hemnes kommode og den har blitt veldig stygg og burde ha havnet på dynga for lenge siden. I tillegg ser de veldig umoderne ut. Anonymkode: 47b57...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:27 #18 Del Skrevet torsdag kl 20:27 Ingen av disse er fine, og ikke moderne. Dette billige er f.eks penere enn begge de to du liker: https://www.ikea.com/no/no/p/tyssedal-nattbord-hvit-70299959/ Og dette er mer moderne hvis du skal ha skuffer: https://www.ikea.com/no/no/p/kullen-kommode-med-2-skuffer-hvit-80309241/ Nå har jeg tatt utgangspunkt i at du skal ha IKEA, så jeg har ikke sett på andre merker. Anonymkode: 52d0f...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:00 #19 Del Skrevet fredag kl 16:00 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fant disse på finn. Syns du disse ser litt gammel dagse ut? Anonymkode: 7743c...c16 Synes de er fine, jeg. Ikke gammeldagse i det hele tatt, og så er det vel ikke så mange som kommer inn på soverommet ditt og får se de... Velg de du liker best 👍 Anonymkode: 6fd96...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:34 #20 Del Skrevet fredag kl 16:34 Ingen av de. IKEA nattbord er for fattigfolk Anonymkode: 5bf62...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå