AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Der vi bodde før sleit vi med å holde baderomsgulvet plettfritt. Fordi den hadde off white farge. Den var veldig lys. Vi er 2 voksne og 3 barn med svart hårfarge. Jeg og mannen mistet håret en del. Og sort på hvitt er veldig synlig. Jeg følte jeg ikke klarte å holde gulvet ryddig. Selvom jeg støvsugde daglig og moppet annenhverdag så var det sorte hårstrå på den nesten hele tida og jeg hatet det. I det huset vi bor nå har vi gulv i sort farge og det syns jeg er enkelt. Vi har sikkert like mange hårstråer på dette gulvet også men på mørk farge så syns det nesten ikke. Om noen måneder skal vi pusse opp badet. Og jeg har begynt å tenke litt om fargen på baderoms gulvet. Flere som er enige med meg? Dere som har svart eller mørk hårfarge hvilken farge på gulvet ville dere valgt med tanke på å holde det rent?? Anonymkode: feee8...fba 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Syns sort var litt mørkt, så valgte en mørk grå farge med litt "liv" i. Ser ikke hårene godt på dem Anonymkode: c8709...8a1 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns sort var litt mørkt, så valgte en mørk grå farge med litt "liv" i. Ser ikke hårene godt på dem Anonymkode: c8709...8a1 Takk. Har du bilde av gulvfargen?🙂 Anonymkode: feee8...fba
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Ville gått for en mellomgrå farge. Der syns det som oftest minst. Anonymkode: d8780...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april Vi har en litt mørk brunfarge. Syntes grått er så 2012 og svart ble for mørkt. Ville ha litt varme liksom. Så beigeaktige fliser på veggene og mørkere brune på gulvet. Velg med litt «liv» i så synes ikke alt med engang. Anonymkode: 5ee59...bf5 1
Daisy-love Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april For mørkt og uten noe mønster og alt av kremer (les fettmerker) vil synes. Har en mellomgrå mot sort, med litt mønster her, og det er vel det gulvet ting har vist minst på. Det viser så lite at det lett kan bli litt ekstra støv enkelte plasser før en får tatt det 🫠🫣 En venninne hadde nesten helt sort, og advarte meg mot det. Håpløst med barn, og sikkert ikke så lett med kun voksne heller.
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april Jeg har hatt brunt med litt liv i, det funket veldig bra. Så aldri at det var støvete. Har langt, mørkt hår og røyter mye. Ble alltid overrasket når jeg vasket gulvet, skjønte ikke hvor alt støvet på kluten kom fra 😂 nå har vi hvitt, det er helt krise. Ser aldri rent ut. Hvite fuger også - et mareritt. Anonymkode: c47df...1f2
Mhmjadda Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april Vi har en mellomgrå/varmgrå med litt striper i, og den viser nesten ingenting. Står fint til de litt lysere grå flisene på veggen, og det sier jeg som egentlig ikke er så glad i grått 😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Er veldig fornøyd med granitt fliser, ingenting vises Anonymkode: 4804a...f98 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 14.05): Der vi bodde før sleit vi med å holde baderomsgulvet plettfritt. Fordi den hadde off white farge. Den var veldig lys. Vi er 2 voksne og 3 barn med svart hårfarge. Jeg og mannen mistet håret en del. Og sort på hvitt er veldig synlig. Jeg følte jeg ikke klarte å holde gulvet ryddig. Selvom jeg støvsugde daglig og moppet annenhverdag så var det sorte hårstrå på den nesten hele tida og jeg hatet det. I det huset vi bor nå har vi gulv i sort farge og det syns jeg er enkelt. Vi har sikkert like mange hårstråer på dette gulvet også men på mørk farge så syns det nesten ikke. Om noen måneder skal vi pusse opp badet. Og jeg har begynt å tenke litt om fargen på baderoms gulvet. Flere som er enige med meg? Dere som har svart eller mørk hårfarge hvilken farge på gulvet ville dere valgt med tanke på å holde det rent?? Anonymkode: feee8...fba Finn en gråfarge eller en steinfarge som verken er mørk eller lys. Du har nå erfaring med begge farger, noe du ikke er alene om. Granittgrått er både pent og praktisk. Anonymkode: 7cb11...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april Vi har midt i mellom, brun tone og gråspettet med mye liv i seg. Det er det beste valget vi har gjort. Ser ikke støvet og blir alltid overrasket når vi vasker. Siden vi har belegg kan støvet «henge litt», og når vi da bare støvsuger og ikke skrubber under kommoder og lignende, så synes ikke støvet som henger igjen👌 Anonymkode: a7eba...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå