AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:27 #61 Del Skrevet søndag kl 05:27 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, du har vel rett.. Føles bare kjipt å "gi opp", men er jo enda mer kjipt å gå rundt å ikke få sine behov møtt. Og synes bare det er så vanskelig å bare skulle avslutte alt (og evt blokkere), men det er jo vanskelig å gå og føle at den som skal være den viktigste i livet ditt ikke bryr seg om deg også.. Sa at dette ikke var greit for min del, og fikk da bare responsen "er opptatt", javel... Anonymkode: 5dff8...32e Vær så snill, dra dit uoppfordret. Du har bare denne sjansen, du vil angre så hvis du øar henne dra uten å ha truffet henne og fått vite med sikkerhet. Ellers har han kanskje muligheten til å snakke deg rundt løgner fordi du gjerne vil tro at det ikkr var noe mellom dem, men denne dama vet nesten garantert ikke om at du finnes engang. Møt dem in person, les hennes reaksjon når du introduserer deg som kjærsten, og så slå opp når du forstår at de har hatt noe på gabg. Anonymkode: 178a6...ae3 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:31 #62 Del Skrevet søndag kl 18:31 Ja som andre skriver her, møt opp uanmeldt og se hva som foregår. Men jeg personlig hadde gjort det slutt uansett om det faktisk bare er ei venninne og det av flere årsaker: 1: Han forteller ikke deg om at han skal ha besøk før samme dag som hun kommer. 2. Du har gitt tydelig beskjed at du ikke synes det er greit og at du i det minste kan møte henne eller at han sover hos deg. 3. Han ignorerer deg og svarer bare opptatt. Ingen fortjener å bli behandlet sånn uansett om det er uskyldig besøk eller ikke. Avslutt dette forholdet før han gjør enda verre ting. Anonymkode: 63f67...5a7 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilytre Skrevet søndag kl 19:29 #63 Del Skrevet søndag kl 19:29 TS, hvordan går det? Det her må ha vært en grusom helg for deg! 💔 du fortjener så mye bedre enn det her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:35 #64 Del Skrevet søndag kl 19:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja som andre skriver her, møt opp uanmeldt og se hva som foregår. Men jeg personlig hadde gjort det slutt uansett om det faktisk bare er ei venninne og det av flere årsaker: Ja, jeg tror jo på at det "bare" er en venninne, men føler de årsakene er helt uakseptable.. Lilytre skrev (4 minutter siden): TS, hvordan går det? Det her må ha vært en grusom helg for deg! 💔 du fortjener så mye bedre enn det her. Sinnsykt kjip helg ja.. Ikke hørt noe mer heller 😭 unntatt en melding om at hun stjal noe når de var på butikken som han ble irritert over... javel? så dumt for deg da... Føler det er sykt kaos inni meg, og at det eneste riktige er å slå opp egentlig. Anonymkode: 5dff8...32e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:29 #65 Del Skrevet søndag kl 20:29 jeg er overrasket over at det ikke er slutt mellom dere enda? dette er jo sus af Anonymkode: db7ab...9c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:32 #66 Del Skrevet søndag kl 20:32 Herregud så spesielt?! Dette må du da overhodet ikke finne deg i. Hvor gamle er dere? Jeg hadde bare droppa hele typen. NÅ! Er jo ikke måte på hva man skal finne seg i. Anonymkode: 39cbc...7f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:34 #67 Del Skrevet mandag kl 06:34 Har du snakket med han etter at hun dro? Anonymkode: 55473...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cam03 Skrevet mandag kl 07:23 #68 Del Skrevet mandag kl 07:23 Veldig spesielt at en type som ikke tåler at du har mannlige venner/ bekjente på SoMe, synes at det er helt greit at han har ei venninne på overnatting. Tenker som de andre her at du får det mye bedre med en som ser deg og ikke minst respekterer deg, og det er ikke han du er sammen med nå 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:38 #69 Del Skrevet mandag kl 07:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du snakket med han etter at hun dro? Anonymkode: 55473...5ea Nei.. Føler litt at det er ikke JEG som skal ta kontakt nå.. Samtidig kan jeg jo ikke gå rundt og vente i evigheten haha... Tenkte å skrive noe men er redd jeg hører for dramatisk ut. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Herregud så spesielt?! Dette må du da overhodet ikke finne deg i. Hvor gamle er dere? Jeg hadde bare droppa hele typen. NÅ! Er jo ikke måte på hva man skal finne seg i. Anonymkode: 39cbc...7f4 Vi er i slutten av tyveårene og det verste er at vi har vært sammen i MANGE år. Og ja før folk kommenterer, det er dritrart at vi ikke bor sammen. Har prøvd å få det til å skje. Men innser jo mer og mer at jeg bare er kjekk å ha. Og jeg vil være mer enn det!! Sorry at dette bare blir en rantepost, men synes dette er så flaut at jeg klarer ikke snakke med venner og familie om dette... Anonymkode: 5dff8...32e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:55 #70 Del Skrevet mandag kl 07:55 Uansett så behandler han deg som dritt utro eller ikke Anonymkode: c1774...c11 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:57 #71 Del Skrevet mandag kl 07:57 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei.. Føler litt at det er ikke JEG som skal ta kontakt nå.. Samtidig kan jeg jo ikke gå rundt og vente i evigheten haha... Tenkte å skrive noe men er redd jeg hører for dramatisk ut. Vi er i slutten av tyveårene og det verste er at vi har vært sammen i MANGE år. Og ja før folk kommenterer, det er dritrart at vi ikke bor sammen. Har prøvd å få det til å skje. Men innser jo mer og mer at jeg bare er kjekk å ha. Og jeg vil være mer enn det!! Sorry at dette bare blir en rantepost, men synes dette er så flaut at jeg klarer ikke snakke med venner og familie om dette... Anonymkode: 5dff8...32e Men da er det på tide å finne frem selvrespekten og ta ansvar for ditt mentale velvære å gjøre det slutt. Anonymkode: 9bf0b...37a 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet mandag kl 07:59 #72 Del Skrevet mandag kl 07:59 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei.. Føler litt at det er ikke JEG som skal ta kontakt nå.. Samtidig kan jeg jo ikke gå rundt og vente i evigheten haha... Tenkte å skrive noe men er redd jeg hører for dramatisk ut. Vi er i slutten av tyveårene og det verste er at vi har vært sammen i MANGE år. Og ja før folk kommenterer, det er dritrart at vi ikke bor sammen. Har prøvd å få det til å skje. Men innser jo mer og mer at jeg bare er kjekk å ha. Og jeg vil være mer enn det!! Sorry at dette bare blir en rantepost, men synes dette er så flaut at jeg klarer ikke snakke med venner og familie om dette... Anonymkode: 5dff8...32e Du er bare kjekk å ha, dessverre. Hvis dere har vært sammen i mange år, han vil ikke bo sammen og han vil ikke presentere deg for sine nære venner, så er dere egentlig ikke kjærester. Dere puler av og til, og gjør hyggelige ting sammen. Venner med fordeler. Dump ham. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:01 #73 Del Skrevet mandag kl 08:01 Har aldri skjønt meg på voksne folk som må sove over hos andre. Hvem er det som ikke har råd til en natt eller to på hotell, og om du ikke har det, så ikke reis. Anonymkode: 69fef...37f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:48 #74 Del Skrevet mandag kl 08:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei.. Føler litt at det er ikke JEG som skal ta kontakt nå.. Samtidig kan jeg jo ikke gå rundt og vente i evigheten haha... Tenkte å skrive noe men er redd jeg hører for dramatisk ut. Vi er i slutten av tyveårene og det verste er at vi har vært sammen i MANGE år. Og ja før folk kommenterer, det er dritrart at vi ikke bor sammen. Har prøvd å få det til å skje. Men innser jo mer og mer at jeg bare er kjekk å ha. Og jeg vil være mer enn det!! Sorry at dette bare blir en rantepost, men synes dette er så flaut at jeg klarer ikke snakke med venner og familie om dette... Anonymkode: 5dff8...32e Du er redd for å virke dramatisk når han har hatt en bootycall på besøk?! Vær kald og kynisk nå. La han svette i følelsen av at du allerede vet. Hans reaksjon vil bevise for deg at han er fullstendig utro og illojal og lyver så det renner av han. Anonymkode: 178a6...ae3 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:19 #75 Del Skrevet mandag kl 09:19 oi, er dere snart 30 år? han høres INNMARI UMODEN ut!! Anonymkode: db7ab...9c5 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:26 #76 Del Skrevet mandag kl 12:26 Sinnsyk oppførsel av ham. Ettersom du fikk sagt meningen din om at dette ikke er greit før hun kom, og han ignorerte det og gjennomførte helgen med venninnen sin, så hadde jeg ignorert ham så lenge det var mulig. Kommer han på døra skulle han fått hørt at "jeg sa jo til deg på fredag at dette ikke var greit for meg og du hørte ikke på meg. Du har løyet og du har ikke respektert meg, så du får bare holde deg unna meg, for jeg orker ikke et sånt forhold" Anonymkode: ad348...dd4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:45 #77 Del Skrevet mandag kl 13:45 Du må nok bare innse at dette ikke var noe uskyldig besøk. De har nok tilogmed hatt sex Anonymkode: 4be17...773 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:48 #78 Del Skrevet mandag kl 13:48 Send han en beskjed om at du fra nå av anser deg selv som fristilt fra forholdet ettersom han selv oppfører seg som singel. Så drar du til en venninne, gråter det ut, får trøst, snakker dritt om mannfolk, også finner du tilbake til deg selv. Tror meg, du er kun i slutten av 20-årene, det er masse fisk i havet! Lykke til! Anonymkode: 29aef...694 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:58 #79 Del Skrevet mandag kl 13:58 Han er et rasshøl. TS du MÅ dumpe han og blokker på alle fronter. Du MÅ involvere familie og venner. Anonymkode: 50168...4f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:22 #80 Del Skrevet mandag kl 14:22 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei.. Føler litt at det er ikke JEG som skal ta kontakt nå.. Samtidig kan jeg jo ikke gå rundt og vente i evigheten haha... Tenkte å skrive noe men er redd jeg hører for dramatisk ut. Anonymkode: 5dff8...32e Men altså, hva vil du egentlig? Skal han si at han har vært utro, går du da? Lyve og si at han ikke har vært utro? Det høres ikke ut som det spiller noen rolle, du har jo bare latt han gjøre som han vil hele helga uten å slå opp. Du kommer til å sitte igjen ensom og venneløs, sammen med en fyr som driter i deg. Du får ikke følge gutter på instagram engang fordi han ikke liker det, mens han kan ha overnatting av venninner når du ikke liker det? Ser du ikke selv hva som skjer rundt deg? Blir kvitt søplefyren før du bare har han igjen i verden. Ta litt ansvar for deg selv og ikke vær en dørmatte 💪🏻 Det kommer et punkt i sånne forhold der man aldri kommer seg helt opp igjen, og du er nødt til å reise deg opp før du havner der. Sorry hvis jeg høres dritkjip ut, det høres bare ikke ut som det har noe for seg å stryke deg medhårs. Anonymkode: 59114...dd8 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå