Gå til innhold

kjæreste skal ha besøk av en venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten skal ha besøk av en venninne fra utlandet i helga, fra i dag. Dette gir han beskjed om i dag... Utrolig sårende at han ikke har delt noe om det. Han har ikke noe eget soverom, så vil jo si det er rimelig spesielt, for min del i alle fall. Han mener hun tvingte han til å få komme.. Så sier jeg greit nok, men du kan jo sove hos meg i helga også er hun der? men nei, det var visst ikke mulig, er jeg dum eller...

Er jeg dramatisk som vurderer brudd på bakgrunn av dette? Bare føler det er fullstendig respektløst ovenfor meg, men redd jeg overdramatiserer.

Anonymkode: 5dff8...32e

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde syntes det var litt ubehagelig ja. Hvorfor kan han ikke sove hos deg? 

Anonymkode: 5b147...8ff

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du er dramatisk når det faktisk dreier seg om overnattingsbesøk uten at du er tilstede ei hel helg nei. 

Anonymkode: a731d...9b4

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde syntes det var litt ubehagelig ja. Hvorfor kan han ikke sove hos deg? 

Anonymkode: 5b147...8ff

Jeg vet ikke.. sikkert fordi han "må" finne på ting med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke.. sikkert fordi han "må" finne på ting med henne.

Bor dere langt fra hverandre da?

Det er vel ikke verre enn at hun låner hans leilighet, mens han bor hos deg. Så kan dere jo vurdere om dere skal tilbringe tid sammen i den ene eller den andre leiligheten. For jeg regner med at du også henger med de?

Hvis alt dette er utelukket fra kjæresten din sin side vil jeg anse det som temmelig suspekt.

Anonymkode: f8ae5...f58

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres utrolig merkelig ut. Det normale er vel at han da sover hos deg og så finner du og han sammen på ting med henne. Dere er jo et par.

Anonymkode: 55473...5ea

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde faktisk slått opp - han forteller deg samme dag som hun kommer OG vil ikke sove hos deg??????? HALLO

Anonymkode: db7ab...9c5

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer veldig her 😅 Det er jo bare en venninne? Skal du SLÅ OPP med han på grunn av at en venninne besøker han? Han skal vel ikke dele seng med henne (han eller venninnen kan vel sove på sofaen?)

Anonymkode: 42b7b...6dc

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bor dere langt fra hverandre da?

Det er vel ikke verre enn at hun låner hans leilighet, mens han bor hos deg. Så kan dere jo vurdere om dere skal tilbringe tid sammen i den ene eller den andre leiligheten. For jeg regner med at du også henger med de?

Hvis alt dette er utelukket fra kjæresten din sin side vil jeg anse det som temmelig suspekt.

Anonymkode: f8ae5...f58

Nei, aldri møtt henne før. Ikke ble jeg invitert til å møte henne heller Og får bare en vond følelse inni meg av at dette har vært planlagt også får jeg ikke beskjed før i dag fordi han MÅ si det liksom. 

jeg foreslo at vi alle tre kunne være sammen, men det var han ikke i humør til. Så det sier vel egentlig det jeg trenger å vite...

• Liker 12
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, aldri møtt henne før. Ikke ble jeg invitert til å møte henne heller Og får bare en vond følelse inni meg av at dette har vært planlagt også får jeg ikke beskjed før i dag fordi han MÅ si det liksom. 

jeg foreslo at vi alle tre kunne være sammen, men det var han ikke i humør til. Så det sier vel egentlig det jeg trenger å vite...

Besøket ville ikke plaget meg, men at dere ikke skal møtes og gjøre noe sammen er ikke innenfor.

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja… det er kanskje ikke mer å lure på. Veldig kjipt å høre, Ts 

Anonymkode: db7ab...9c5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har ekstra soverom, hva er planen da? Skal de dele seng? 

Anonymkode: 59114...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne jo vært der du og, dere hadde tatt soverommet og hun sofaen 😄 om hun tvang han til å si ja 🤭

Men veldig suspekt og respektløst å avtale tid lenger frem og så gi beskjed samme dagen det skjer.. håpet på at du allerede hadde lagt planer så han slapp å inkludere deg??

Og hadde typen min ikke vært i "humør" til at jeg skulle møtt henne eller vært noe sammen med dem hele helga hadde jeg rett og slett ghostet. Ikke noe jeg er fan av, men så respektløs oppførsel fortjener ikke respekt tilbake.

Men hadde nok startet med en rolig samtale hvor jeg hadde forklart hvorfor dette ikke kjennes greit ut og hvordan jeg hadde følt. Og om han ikke hadde klart å se dette og inkludert meg på noe som helst vis, ikke ville introdusert meg engang og nektet meg å være sammen med dem hele helga, så... hadde ikke gått, men løpt.

Anonymkode: 343e8...896

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde faktisk forventet å bli introdusert for henne. Jeg hadde aldri besøkt en kompis uten at jeg hadde separat soverom. Hadde da tatt inn på hotell. Høres spesielt ut? Det er i utgangspunktet ikke noe i veien med å få besøk av en venninne. Men syns han høres veldig feig ut når han sier at hun nærmest tvang han til å ta i mot henne som besøk. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde også besøk av venninner før, typ tilreisende studievenner. Venninnene sov aldri over. Hotell koster ikke så mye.

Anonymkode: 841d2...e2d

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (26 minutter siden):

Besøket ville ikke plaget meg, men at dere ikke skal møtes og gjøre noe sammen er ikke innenfor.

Ja det er akkurat det. Jeg stoler jo på han, innen rimelighetens grenser, og her handler det ikke om tillit, men respekt. For kontekst så har jeg over årene vi har vært sammen måttet kutte ut kompiser fra jobb/skole fordi det ikke har vært greit at vi følger hverandre på instagram engang...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...