Gå til innhold

Planter folk i hager og på kirkegårder i Hedmark nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare lurer på om planting og pynting på graver har startet i Brumunddal, Hamar osv. Ser de selger blomster på butikkene, men er det ikke litt tidlig? Siste frosten har vel ikke vært enda...forventer nesten snøstorm i Mai med dette fine været vi har hatt :snomann:

Anonymkode: 795e5...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mot normalt så plantet jeg stemor til pås,Hovedplan ting venter alltid til juni. Går an å sette en potte med blomster der og om man syns det burde vært noe der. 

Anonymkode: 08f2e...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg bor i Brumunddal og jeg tipper også på snøstorm snart, siden vi har hatt så fint vær i det siste. 

Har noen stemødre, men venter med andre blomster. 

Anonymkode: 55c53...92c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Jeg så for to uker siden at det var mye planting av både stemor og påskeliljer på kirkegården, så folk har vært tidlig ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her. Jeg så for to uker siden at det var mye planting av både stemor og påskeliljer på kirkegården, så folk har vært tidlig ute.

Det er blomster som tåler noen minusgrader. Påskeliljer visner jo når de er ferdig blomstret. 

Anonymkode: 5bd7e...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor på andre siden av Mjøsa, og her er det lenge siden de fleste av oss plantet påskeliljer og stemor. Naturen ligger ihvertfall 3 uker før skjema pga. all varmen vi har hatt, og nevnte blomster tåler litt kulde.

Stemor blomstrer lenge ennå, så bytter de uansett ikke ut før uti juni engang. Mulig jeg setter på en spansk mareritt snart, for den tåler også litt kulde.

Anonymkode: a44b8...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...