AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Hei. Jeg har fått startlån gjennom kommunen til kjøp av bolig. Vil gjerne ha råd fra noen som allerede har startlån og som har refinansiert hvis det er mulig. Jeg lurer på om man ved startlån kan refinansiere når boligen har økt i verdi for å pusse opp badet f.eks. Sånn som man kan i en vanlig bank. Gjelder det også for startlån? Anonymkode: 543c0...237
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Refinansiering med startlån - Husbanken Anonymkode: 673a7...b97
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Nei. Og linken over er ikke relevant for det ts spør om. Anonymkode: 48e81...662 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Nei, det kan du ikke. Du kan refinansiere startlånet i vanlig bank om du etter hvert er i en slik økonomisk situasjon at du får lån i en vanlig bank da. Anonymkode: fbaf5...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Jeg fikk blankt avslag på refinansiering av startlån i Trondheim. Anonymkode: e1433...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå