Gå til innhold

Tips til føtter👣

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alltid om våren tar jeg en tur. Å få stelt føtter. Sliter med mye hard hud. I år har jeg bare ikke råd til en slik behandling. Men har dere tips om et bra produkt jeg kan ta hjemme ?. 🦶☺️

Anonymkode: e9cd8...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alltid om våren tar jeg en tur. Å få stelt føtter. Sliter med mye hard hud. I år har jeg bare ikke råd til en slik behandling. Men har dere tips om et bra produkt jeg kan ta hjemme ?. 🦶☺️

Fotbad med godt fotsalt, en fin fil og scholl fotkrem kommer du langt med 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Gehwol sine produkter. Bruker soft feet badeoljen i fotbad i 15-20 minutter og bruker fotfil og gehwol svamp for hard hud før jeg smører med fotkrem. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Intet produkt kan erstatte en fotterapeut. Har du mye tørr hud, må det skrapes vekk...

Anonymkode: 62438...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør føttene med castor oil gjennom hele året i tillegg til vanlig fotstell med fil

Anonymkode: d4408...a78

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Intet produkt kan erstatte en fotterapeut. Har du mye tørr hud, må det skrapes vekk...

Anonymkode: 62438...16b

Skrev at nå har jeg ikke mulighet med det utlegget. Vet at det er best. Er det vanligvis .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...