AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:13 #1 Del Skrevet torsdag kl 10:13 Alltid om våren tar jeg en tur. Å få stelt føtter. Sliter med mye hard hud. I år har jeg bare ikke råd til en slik behandling. Men har dere tips om et bra produkt jeg kan ta hjemme ?. 🦶☺️ Anonymkode: e9cd8...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet torsdag kl 10:17 #2 Del Skrevet torsdag kl 10:17 Baby foot exfoliation 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet torsdag kl 10:18 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:18 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alltid om våren tar jeg en tur. Å få stelt føtter. Sliter med mye hard hud. I år har jeg bare ikke råd til en slik behandling. Men har dere tips om et bra produkt jeg kan ta hjemme ?. 🦶☺️ Anonymkode: e9cd8...72d Fotbad med godt fotsalt, en fin fil og scholl fotkrem kommer du langt med 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet torsdag kl 10:19 #4 Del Skrevet torsdag kl 10:19 Bruker Gehwol sine produkter. Bruker soft feet badeoljen i fotbad i 15-20 minutter og bruker fotfil og gehwol svamp for hard hud før jeg smører med fotkrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:23 #5 Del Skrevet torsdag kl 10:23 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alltid om våren tar jeg en tur. Å få stelt føtter. Sliter med mye hard hud. I år har jeg bare ikke råd til en slik behandling. Men har dere tips om et bra produkt jeg kan ta hjemme ?. 🦶☺️ Anonymkode: e9cd8...72d Intet produkt kan erstatte en fotterapeut. Har du mye tørr hud, må det skrapes vekk... Anonymkode: 62438...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:27 #6 Del Skrevet torsdag kl 10:27 Smør føttene med castor oil gjennom hele året i tillegg til vanlig fotstell med fil Anonymkode: d4408...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:58 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:58 Tusen takk for tips 🥰🙏🏼 Anonymkode: e9cd8...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:00 #8 Del Skrevet torsdag kl 11:00 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Intet produkt kan erstatte en fotterapeut. Har du mye tørr hud, må det skrapes vekk... Anonymkode: 62438...16b Skrev at nå har jeg ikke mulighet med det utlegget. Vet at det er best. Er det vanligvis . Anonymkode: e9cd8...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå