AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Dama har nesten alltid gloss eller en eller annen farge på leppene som setter seg litt på glass og kopper når hun drikker av de. Og disse merkene går ikke av etter en runde i oppvaskmaskinen. Flere som har opplevd dette? Bruker effekt oppvaskkapsler fra Europris Anonymkode: aaf49...2c8
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Bytt såpe og/eller vask på høyre varme. Aldri opplevd at slik ikke går av, vasker med Sun på 70 grader. Anonymkode: c3577...418
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Vaskemiddelet er ikke kraftig nok. Kjøp Sun. Anonymkode: e2b20...34a
Million Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Bytt oppvaskpulver til noe som er kvalitet, er mitt forslag. Jeg bruker Sun oppvaskpulver (ikke tabletter) og har aldri opplevd at noe ikke går av. Vasker også all oppvask på 70 grader. Det programmet tar også kortere tid (en time kortere enn de kaldere programvalgene på min maskin fra Bosch).
Påkrevd Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Har opplevd det samme, så når det er rester etter leppeprodukter, gnir jeg det gjerne av med litt oppvasksåpe på en svamp før jeg setter de i maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå