AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Er dette time hos helsestasjon for en vanlig sjekk? Eller er det noe annet? Dattera mi blir 5 i november. Anonymkode: 97638...e3a
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Det står jo Ekstrakonsultasjon? Har du eller far bestilt time? Har dere hatt 4-årskontroll? Anonymkode: 65b61...151
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Det pleier ikke å stå ekstrakonsultasjon da Anonymkode: b1789...0d1
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står jo Ekstrakonsultasjon? Har du eller far bestilt time? Har dere hatt 4-årskontroll? Anonymkode: 65b61...151 4 års kontroll hadde vi i mars ja. Vi har ikke bestilt noe time utenom dette. Anonymkode: 97638...e3a
Sandie Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Her har "Ekstrakonsultasjon" vært oppfølgingstimer som vi tidligere har blitt enige om å ta. I vårt tilfelle var det snakk om en ekstra synstest. Men det hadde gått så lang tid siden forrige time (4-års kontroll) at jeg hadde glemt at jeg hadde takket ja til en slik oppfølgingstime ett år frem i tid. Ringte helsestasjonen for å høre hvorfor de hadde satt opp timen, og da husket jeg det var derfor 😅 Ville bare ringt de og spurt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Rart å sette opp ekstrakonsultasjon uten at dette ble nevnt i mars? Kan de ha gjort en feil tro? Tror jeg ville ha ringt og spurt. Dumt å ta fri hvis det er en tabbe. Anonymkode: 5a61a...a0d 1
NinaLisa Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Denne timen er jo et halvt år frem i tid, ikke noe som haster ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå