Gå til innhold

Noen gang hatt med ei hjem som så bra ut med klærne på men turn off som naken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 11.02):

Du har tydeligvis ikke hatt sex med eldre/modne damer. 

Hadde en sånn opplevelse på danskebåten.  Sexy klær, deilig parfyme og flott sminket. Litt alkohol og dempet belysning.                  Men .... da vi kom på lugaren og klærne falt av ......  huff og huff   🤢

Må tillegge at jeg har hatt mange flotte modne damer, men dette var unntaket.

Anonymkode: 67169...2a9

Hva var det med henne som var så skuffende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 11.06):

M48. Aldri skjedd.. 

Men dro hjem med en dame en gang, som kanskje burde vært med hygienisk😬

Jeg mener ikke da at underlivet luktet bare… Men vi snakker skitten truse, og nei det var IKKE bare naturlig utflod liksom.. 
Leiligheten var bomba, og masse skitne truser med litt av hvert på, og en søppelbøtte som var overfylt!!!

Jeg er ikke sensitiv eller veldig fin på det… 

Men altså, jeg vil helst ikke se brukte bind og brukte tamponger flyte rundt… 

Det stinket av underlivet, og det kom en odør fra rompa når hun snudde seg🤮🤮

TAKK GUD FOR AT JEG VAR DRITA, og kunne skylde på alkoholen når jeg ikke fikk reisning… 

Hun ble også drit sur når jeg ikke ville utføre  oralsex på henne isteden og ba meg komme meg ut!!

Jeg var ikke sen ut av den døren for å si det sånn…

Det var siste gangen jeg ble med noen hjem for one night stand, jeg var 21 den gangen! 

Anonymkode: cf1ca...808

Odør fra rompa er gjennganger så jeg slutta og knulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 0.24):

I ungdommen ble jeg med ei på lugaren på danskebåten. Maken til stank fra de nedre regioner har jeg aldri opplevd noen gang. Hvordan kan ett menneske ikke være klar over egen kroppslukt når den til de grader er så jævlig?

Anonymkode: 29b4d...658

Gjennganger det.Det bare heter at damer er så renslige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye ser bra ut med hold-in tøy. Strømpebukser/andre ting som holder ting på plass...push-up bh.

Når tøyer kommer av tyter alt ut, man mister lysten totalt. Da er det lov å takke nei, fordi man ble jo lurt.

Anonymkode: 0bd1a...f85

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren kan man bli "lurt". Store kåper og mye klær i vinterkulda. 
Husker en one night stand jeg hadde hvor dama, som var endel år eldre enn meg, var så godt pakket inn i klær at det var vanskelig å se kroppsformen skikkelig. 
Må være ærlig å si hun ikke var noen fryd for øyet når hun var naken. Men etter at vi hadde hatt samleie ble inntrykket totalt forandret.
Tror jeg aldri, hverken før eller siden, har pult noen som har vært så flink med lukkemusklene som strammet seg om kuken. Det føltes nesten som jeg tok et grepa tak om kuken og runket meg selv. Så flink var hun. 👍

Anonymkode: a8962...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Om vinteren kan man bli "lurt". Store kåper og mye klær i vinterkulda. 
Husker en one night stand jeg hadde hvor dama, som var endel år eldre enn meg, var så godt pakket inn i klær at det var vanskelig å se kroppsformen skikkelig. 
Må være ærlig å si hun ikke var noen fryd for øyet når hun var naken. Men etter at vi hadde hatt samleie ble inntrykket totalt forandret.
Tror jeg aldri, hverken før eller siden, har pult noen som har vært så flink med lukkemusklene som strammet seg om kuken. Det føltes nesten som jeg tok et grepa tak om kuken og runket meg selv. Så flink var hun. 👍

Anonymkode: a8962...1c8

Lukkemuskel? Tok du henne analt?

https://sml.snl.no/lukkemuskel

Anonymkode: 0bd1a...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 13.27):

Fakk disse mennene!! Jeg hadde ALDRI tenkt at noen ble mer usexy av å ha arr eller litt eksem på huden. 

Anonymkode: c020f...959

OK. Har du ikke andre fysiske tilstander hos menn som kan gjøre at du blir litt mindre interessert heller? For det gir ikke så mye mening om du mener at akkurat de tingene du synes er ok er de eneste tingene man kan mislike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 14.56):

Det er litt tabu å si høyt at de aller fleste menn vektlegger utseende mer enn noe annet og de fleste er "drittsekker" når det kommer til dette. Jeg ligger ikke med menn, når alt som betyr noe er hvordan kroppen min ser ut så ser jeg ingen grunn til det.

Anonymkode: 59523...6a6

Kanskje sånne menn som har one night stands som sexliv (og det er vel kanskje disse vi diskuterer her), men ikke alle menn er slik, nei. De fleste ønsker seg selvsagt ei dame som ser bra ut, men de som skal ha et kjæresteforhold skjønner jo som regel at det er andre ting som er viktigere.

Anonymkode: 01b48...7dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...