Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Får opp en sånn feilmelding bare. Dette har pågått noen dager nå. Får ikke klippet og limt inn her, men er omtrent nøyaktig slik jeg har skrevet her: Receiving reported error (0x8004210A) The operation timed out waiting for a response from the receiving (POP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or internet service provider (ISP) noen som vet hva det er, og evnt hva jeg kan gjøre? Jeg bruker microsotft outlook, og har telenor som ADSL leverandør - hvis det skulle være nødvendig opplysning. Endret 14. mars 2006 av Catwoman
Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 i tillegge er dne en windows oppdatering som jeg ikke får instalert. Det kommer opp hele tiden at det er nye oppdateringer fra windows, men når jeg prøver å laste den ne dfår jeg bare beskjed om at det var mislykket. Lurer på om det kan ha noe med det åg jøre at jeg ikke får mottatt mail?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Har du en ruter eller brannmur som kan blokkere trafikken?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Er det på en online.no-mailkonto du får denne feilmeldingen? Isåfall kan det være lurt å logge inn på mailkontoen din på www.online.no og sjekke at du ikke har noen enormt store mailer på vent.. det kan gi dette problemet.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Eller sjekke innstilliningene på mailkontoen. Telenor har akkurat byttet server. Står mer om det på www.online.no (Fant det ut fordi jeg hadde samme problem selv)
Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Det var ingen store mailer som ventet iallefall. Har jo brannmur, men har ikke endret innstillinger på den i det siste så da skule de tvel ikke være mulig at den stenger for noe? :klø: De nye serverinnstillingene itl telenor fant jeg ingenting om, men det er en online adresse jeg ha. Så det kan godt være mulig det er problemet.
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Nå fant jeg det med nye servere. Men de nye serverne jeg skulle endre til er jo de samme som jeg allerede har lagret da. Men når jeg foretar en sånn test acocunt settings så kommer det opp mange feilmeldinger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå