AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Del Skrevet 24. april Jeg er voksen og skal ta ADOS-testen om en ukes tid. Jeg gruer meg veldig. Jeg vet at jeg ikke skal forberede meg til testen, og at jeg ikke bør lese om den på forhånd for ikke å påvirke resultatet, men jeg har fått med meg at den ofte innebærer noen grad av historiefortelling og slike ting. Det er en umulig tanke for meg å skulle sitte og finne på ting foran et annet menneske. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og om jeg skal klare å ta testen. Hvordan var den for deg? Anonymkode: ca251...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er voksen og skal ta ADOS-testen om en ukes tid. Jeg gruer meg veldig. Jeg vet at jeg ikke skal forberede meg til testen, og at jeg ikke bør lese om den på forhånd for ikke å påvirke resultatet, men jeg har fått med meg at den ofte innebærer noen grad av historiefortelling og slike ting. Det er en umulig tanke for meg å skulle sitte og finne på ting foran et annet menneske. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og om jeg skal klare å ta testen. Hvordan var den for deg? Anonymkode: ca251...77d Hva er forskjellen, tror du, mellom å ikke forberede deg og å høre hvordan andre opplever en slik test? I tillegg må folk bruke google for å forstå hva du snakker om fordi du ikke forklarer hva denne testen er for å teste. Lukk kg og finn noe mer konstruktivt å bruke tiden din på. Anonymkode: ffa12...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva er forskjellen, tror du, mellom å ikke forberede deg og å høre hvordan andre opplever en slik test? I tillegg må folk bruke google for å forstå hva du snakker om fordi du ikke forklarer hva denne testen er for å teste. Lukk kg og finn noe mer konstruktivt å bruke tiden din på. Anonymkode: ffa12...323 Hvis man må Google, har man ingenting å si om testen, så det var en rar innvending. Man definerer ikke diabetes når man spør andre her hvordan det er å leve med diabetes. Anonymkode: ca251...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå