Gå til innhold

Hva er det å være seksuelt rampete?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja det har jeg, og jeg har aldri opplevd en seksuell egoistisk kvinne, eller en kjedelig. Men nå er kanskje ikke bifile kvinner i utgangspunktet veldig snevre angående sex. Jeg har kun hatt sex med en lesbiske kvinne. Hun var absolutt ikke kjedelig heller, og lærte meg mye jeg ikke hadde tenkt på. 

Anonymkode: 7b2a8...723

Du får finne deg en skikkelig MANN da serru..

Er ikke verre enn det

M@ster.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (46 minutter siden):

Fascinerende med alle dere - kvinner som menn - som bruker forumet til å ta ut opparbeidet aggressivitet som følge av tidligere partnere. Fascinerende fordi det tas ut i form av kjønnskamp. Det er kontraproduktivt, men dere ser det ikke selv. 

Burde heller være litt tankevekkende for menn som leser slikt, så de kan selvreflektere litt. Helst før deres kvinne går lei av kjedsommelige sex. 

Så trenger ikke du ta noe personlig om det ikke gjelder deg. Unntak fra det meste, og når noe kritiseres gjelder det selvfølgelig dem som det treffer, ikke alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Rampete? 
For meg er det litt kinky sex. 

Anonymkode: 62625...b84

Skrevet

Alltid deilig med litt kink i hverdagen da..................

M@ster.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Burde heller være litt tankevekkende for menn som leser slikt, så de kan selvreflektere litt. Helst før deres kvinne går lei av kjedsommelige sex. 

Så trenger ikke du ta noe personlig om det ikke gjelder deg. Unntak fra det meste, og når noe kritiseres gjelder det selvfølgelig dem som det treffer, ikke alle. 

Sier meg enig i dette. I stedenfor å rette fokus mot kjønnsdebatt, handler det vel heller mer om analyse av kjønn som viser forskjeller på noen punkter og ikke generalisering av menn som gruppe. Litt rart å dra det så langt og overdramatisere hva den andre prøver å formidle. Om man ikke forstår, hjelper det mer å stille åpne spørsmål enn å slenge ut påstander. Skaper bare unødvendig diskusjon. Og i dette tilfellet referer du jo til egen erfaring. Regner med du ikke har vært med halve Norge

Anonymkode: 82843...111

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 8.10):

Rampete i senga. Hva er det? Ikke å være slem, oppfatter jeg. Men  litt leken kanskje? Hva tenker dere?;og liker dere det?

Anonymkode: fa9c1...4f6

Teasing! Elsker det👏 Gjerne ved å gi en liten forsmak på hva som kommer eller friste meg med hva som kommer så jeg kan glede meg. Tantra er også en veldig effektiv måte å bygge det opp på men her trenger jeg så og si å bindes fast. Blir så utålmodig a gitt😅

Endret av Fighter83
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ikke generalisering av menn som gruppe.

Nei vel. Påstander om at flertallet av norske menn («det finnes unntak») bare er opptatt av å «stikke pikken inn i hull» er ikke generalisering av menn som gruppe? Spenstig definisjon av begrepet «generalisering», i så fall. Dette er en form for kjønnsaktivisme som er velkjent her inne, der de sterkeste og mest stigmatiserende karakteristikkene av det annet kjønn tas i bruk av enkelte. Intet virkemiddel er unnlatt i skyttergravskrigen. Jeg synes det er nedbrytende, primitivt og barnslig, enten det kommer fra kvinner eller menn. Jeg sier også i fra når enkelte menn kaller kvinner «løse» eller annet nedverdigende, som jeg anser som i samme kategori som ovenstående. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 17.27):

Leken og litt uforutsigbar, som i å ikke falle inn i rutiner, finne på nytt og ikke være kjedelig.

Jepp !    Bedre og enklere kan det i grunn ikke oppsummeres    👏

AnonymBruker
Skrevet

Hun er rampete når hun uten forvarsel tisser meg i munnen når vi har 69. Men jeg elsker det.

Anonymkode: 2164e...f18

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (På 2.7.2025 den 9.08):

Nei vel. Påstander om at flertallet av norske menn («det finnes unntak») bare er opptatt av å «stikke pikken inn i hull» er ikke generalisering av menn som gruppe? Spenstig definisjon av begrepet «generalisering», i så fall. Dette er en form for kjønnsaktivisme som er velkjent her inne, der de sterkeste og mest stigmatiserende karakteristikkene av det annet kjønn tas i bruk av enkelte. Intet virkemiddel er unnlatt i skyttergravskrigen. Jeg synes det er nedbrytende, primitivt og barnslig, enten det kommer fra kvinner eller menn. Jeg sier også i fra når enkelte menn kaller kvinner «løse» eller annet nedverdigende, som jeg anser som i samme kategori som ovenstående. 

Jeg påpeker at det er min erfaring med de menn jeg har hatt forhold til, og det er selvfølgelig et så begrenset antall menn at jeg ikke kan generalisere menn generelt. Jeg vet riktig nok at flere venninner har hatt samme erfaringer med en del menn, men jeg tror ikke at absolutt alle menn er slik. Da hadde det ikke vært noe vits i å lete etter menn som er gode elskere.

Jeg mener likevel at mitt innlegg bør leses til refleksjon og for å muligens få bedre forståelse for at det finnes flere seksuelle muligheter enn en god del menn iallefall har tanker om. At å begrense sin fantasi til hvor mange hull man kan stikke pikken inn i ikke gjør deg til en spennende eller nysgjerrig leken elsker, men er kjedelig begrenset fantasi. Spesielt om man også følger faste rutiner, som kvinnen kjenner steg for steg i, og derfor aldri opplever noe nytt og spennende. 

Som kvinne har jeg innsett at menn ofte er pragmatiske. De bare gjentar ting når det har virket godt, men å gjenta og gjenta angående sex blir kjedelig for de fleste kvinner. Nå gjør han slik, så tar ham meg der, så vil han at jeg skal..., så legger han seg slik, og så...

Menn følger gjerne slike oppskrifter uten å tenke over at ting kan slutte med å virke når det er gjentatt veldig mange ganger, fordi det blir for forutsigbart, og kvinner kjeder seg nok fortere seksuelt enn menn. Det er iallefall mitt inntrykk, siden det med å gjenta er noe veldig mange menn gjør, og jeg absolutt ikke er eneste kvinne som trekker frem dette fenomenet som noe som dreper deres lyst. Jeg har selv opplevd fenomenet med hver mann jeg har vært med, og venninner har stanget mot det samme. Så er det veldig ulikt hvor villige menn er til å tre ut av sine innarbeidede rutiner, og menn som iallefall på kvinners initiativ blir med på annet er bedre enn dem som vil/må ha ting på sin måte, men menn som tar initiativ til å utvide repertoaret og ikke falle inn i rutiner er ikke så utbredt. Min erfaring og den jeg hører om er at menn oftest faller inn i å gjenta det som de har erfaring med at virker, hvilket i utgangspunktet ikke er særlig ulogisk, men så virker dette altså ikke for kvinner når det er blitt gjentatt utallige ganger, fordi det blir for forutsigbart for oss. 

Jeg vil si dette er viktig informasjon til menn, men du leser det som hatefull generalisering. Hvordan kan vi lære noe av hverandre, menn og kvinner, om informasjon om hva som går galt i en del tilfeller ikke kan nevnes, fordi det da er ufint/hat/forakt? Jeg tenker at menn har nytte av å lese dette, om de tar det jeg skriver opp til refleksjon angående seg selv, istedenfor å stige opp på krenkehesten. Jeg har selv tatt til med at mange kvinner er for passive under sex, og tatt det med i min seksuelle forståelse. Det har gjort meg bevisst på å ikke bli passiv/potetsekk, istedenfor å bli krenket. Da jeg var yngre var jeg mer passiv. Usikker og lot menn ta styring mer. Utsagn om passive kvinner gjorde meg bevisst på at menn ofte ønsker at kvinner er aktive, og også tar kontroll. Det gjorde meg klokere, og også tryggere på at det er riktig å utfolde meg mer, ikke krenket. Menn bør tenke over det jeg skriver, for om ikke alle menn er slik er det mange som faller inn i å gjenta noe som har virket bra, til det blir kjedelig forutsigbart. Det er maaaaaange seksuelle muligheter utover å stikke pikken inn i et hull. Rutiner angående sex blir oftest kjedelig for kvinner. Å ha opp til fem rutiner kvinnen kjenner steg for steg er ikke tilstrekkelig for at noe oppleves nytt og spennende når man kjenner hvert steg i dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 8.10):

Rampete i senga. Hva er det? Ikke å være slem, oppfatter jeg. Men  litt leken kanskje? Hva tenker dere?;og liker dere det?

Anonymkode: fa9c1...4f6

Mellom meg og mannen min er det når vi gjør et eller annet seksuelt og han later som at han ikke vil. Så setter jeg han på plass, eller gir han betingelser som han må gjøre hvis han ikke gjør som jeg sier. Så ja du kan kalle det for leken, eller "brat".

Anonymkode: c7f4f...ec5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mellom meg og mannen min er det når vi gjør et eller annet seksuelt og han later som at han ikke vil. Så setter jeg han på plass, eller gir han betingelser som han må gjøre hvis han ikke gjør som jeg sier. Så ja du kan kalle det for leken, eller "brat".

Anonymkode: c7f4f...ec5

Denne assosiasjonen deler jeg med dere.  Brat taming er ikke helt min greie. Men det kommer nok bare av litt dårlig erfaring de få gangene jeg har prøvd. Opplevelsen var at det ble mer trassig enn lekent. Om brat taming skal gi meg noe, så må det ha en helt tydelig leken tone. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

men å gjenta og gjenta angående sex blir kjedelig for de fleste kvinner.

Menn som gruppe vil ha rutinesex, mens kvinner som gruppe vil eksperimentere. Her tas fordommer til nye høyder, med påstander som er både urimelige og usannsynlige. Når du kan være så fordomsfull ovenfor menn som gruppe, så tipper jeg du har like mange fordommer ovenfor andre grupper i samfunnet, som innvandrere, homofile og personer med funksjonsnedsettelse. Det eneste menn kan lære av deg er hvor begrensende kategorisering av grupper kan være. 

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (3 timer siden):

Menn som gruppe vil ha rutinesex, mens kvinner som gruppe vil eksperimentere. Her tas fordommer til nye høyder, med påstander som er både urimelige og usannsynlige. Når du kan være så fordomsfull ovenfor menn som gruppe, så tipper jeg du har like mange fordommer ovenfor andre grupper i samfunnet, som innvandrere, homofile og personer med funksjonsnedsettelse. Det eneste menn kan lære av deg er hvor begrensende kategorisering av grupper kan være. 

🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...